בעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין
-
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view -
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view@לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/viewכרגע אין לך אפשרות להגדיר 4G?
-
@לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/viewכרגע אין לך אפשרות להגדיר 4G?
-
@לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:
@צצצצצ יש לי כתוב אבל לא VOLTE
אני חושב שלא צריך VOLTE
המכשיר עבר הכשרה/רוט? -
שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view@לוגסון זה לא מדריך לכל טלפון להפעלת 4G אולי בחומרה הגילי שלך לא תומך בG4 VOLTE צריך לבדוק לא בטוח שיש לו תמיכה בזה פיזית
-
@לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:
@צצצצצ יש לי רוט
יש לך "התרעות אלחוטיות על מקרי חירום" כאפליקציה, או בהגדרות?
אם הסרת את זה כנראה שלא תקבל התרעות -
@לוגסון זה לא מדריך לכל טלפון להפעלת 4G אולי בחומרה הגילי שלך לא תומך בG4 VOLTE צריך לבדוק לא בטוח שיש לו תמיכה בזה פיזית
@הרב-של-השכונה קראתי שהוא תומך רק שצריך להפעיל את זה
שאני עושה חיפוש בהגדרות יש אופציה שאני נכנס כאילו פתאום אין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות