דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. אנדרואיד - כללי
  3. עזרה הדדית - אנדרואיד
  4. בעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין

בעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - אנדרואיד
10 פוסטים 3 כותבים 357 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ל מנותק
    ל מנותק
    לוגסון
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
    זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
    https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view

    צ ה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ל לוגסון

      שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
      זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
      https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view

      צ מנותק
      צ מנותק
      צצצצצ
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

      שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
      זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
      https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view

      כרגע אין לך אפשרות להגדיר 4G?

      ל תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • צ צצצצצ

        @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

        שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
        זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
        https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view

        כרגע אין לך אפשרות להגדיר 4G?

        ל מנותק
        ל מנותק
        לוגסון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @צצצצצ יש לי כתוב אבל לא VOLTE

        צ תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ל לוגסון

          @צצצצצ יש לי כתוב אבל לא VOLTE

          צ מנותק
          צ מנותק
          צצצצצ
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

          @צצצצצ יש לי כתוב אבל לא VOLTE

          אני חושב שלא צריך VOLTE
          המכשיר עבר הכשרה/רוט?

          ל תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צ צצצצצ

            @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

            @צצצצצ יש לי כתוב אבל לא VOLTE

            אני חושב שלא צריך VOLTE
            המכשיר עבר הכשרה/רוט?

            ל מנותק
            ל מנותק
            לוגסון
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @צצצצצ יש לי רוט

            צ תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ל לוגסון

              @צצצצצ יש לי רוט

              צ מנותק
              צ מנותק
              צצצצצ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי צצצצצ
              #6

              @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

              @צצצצצ יש לי רוט

              יש לך "התרעות אלחוטיות על מקרי חירום" כאפליקציה, או בהגדרות?
              אם הסרת את זה כנראה שלא תקבל התרעות

              ל תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ל לוגסון

                שלום רציתי לדעת איך אני מתקין בגליי 2 שיהיה שיחות בדור הרבה עכשיו זה קצת דחוף לי כיוון שלמיטב הבנתי התרעות פיקוד העורף זה רק למכשירים שתומכים בדור 4 VOLTE ממש אשמח אם מישהו יעזור לי
                זה קובץ שמצאתי פה אם זה קשור איך מתקינים ואם הוא מתאים להוט מובייל
                https://drive.google.com/file/d/1hO8YXQGLxQEZYIsyzztQKD40-AEL3LJ8/view

                ה מנותק
                ה מנותק
                הרב של השכונה
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הרב של השכונה
                #7

                @לוגסון זה לא מדריך לכל טלפון להפעלת 4G אולי בחומרה הגילי שלך לא תומך בG4 VOLTE צריך לבדוק לא בטוח שיש לו תמיכה בזה פיזית

                ל תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • צ צצצצצ

                  @לוגסון כתב בבעיה | JELLT 2 שיחות VOLTE איך להתקין:

                  @צצצצצ יש לי רוט

                  יש לך "התרעות אלחוטיות על מקרי חירום" כאפליקציה, או בהגדרות?
                  אם הסרת את זה כנראה שלא תקבל התרעות

                  ל מנותק
                  ל מנותק
                  לוגסון
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי לוגסון
                  #8

                  @צצצצצ יש לי התרעות במקרה חרום יש לי אפליקציה

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ה הרב של השכונה

                    @לוגסון זה לא מדריך לכל טלפון להפעלת 4G אולי בחומרה הגילי שלך לא תומך בG4 VOLTE צריך לבדוק לא בטוח שיש לו תמיכה בזה פיזית

                    ל מנותק
                    ל מנותק
                    לוגסון
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @הרב-של-השכונה קראתי שהוא תומך רק שצריך להפעיל את זה
                    שאני עושה חיפוש בהגדרות יש אופציה שאני נכנס כאילו פתאום אין

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ל מנותק
                      ל מנותק
                      לוגסון
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      אם מישהו יוכל לעזור לי זה קצת דחוף כאני חוזר לישיבה ולא יהיה לי אינטרנט ומחשב

                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0

                      שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                      נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                      בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                      הרשמה התחברות

                      • התחברות

                      • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                      • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                      • פוסט ראשון
                        פוסט אחרון
                      0
                      • חוקי הפורום
                      • פופולרי
                      • לא נפתר
                      • משתמשים
                      • חיפוש גוגל בפורום
                      • צור קשר