דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. סלולרי
  3. דיון כללי
  4. בירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972

בירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972

מתוזמן נעוץ נעול הועבר דיון כללי
42 פוסטים 19 כותבים 2.9k צפיות 19 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • 5 5elisha

    @מגנוס-קרלסן
    לא נראה לי שזה סודר, וזה שלפעמים הוא מראה 0- זה כשהקליטה לא מספיק טובה ואז הוא יורד מדור 4 לדור 3...

    S מנותק
    S מנותק
    sxsx
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #8

    @5elisha זה יטופל בגרסאות הבאות למכשירים של escolls ו qlyx

    מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
    1
    • למה באתיל מנותק
      למה באתיל מנותק
      למה באתי
      מדריכים
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #9

      אאל"ט זה באג שמופיע הרבה בשיאומי חצי טאצ. ובנוקיה 6310

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • S sxsx

        @5elisha זה יטופל בגרסאות הבאות למכשירים של escolls ו qlyx

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #10

        @sxsx כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

        @5elisha זה יטופל בגרסאות הבאות למכשירים של escolls ו qlyx

        מה קשור לכאן הגירסאות של הטלפונים
        הבאג הזה קשור לחברת סלולר

        S תגובה 1 תגובה אחרונה
        1
        • שלוםפש מנותק
          שלוםפש מנותק
          שלוםפ
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #11

          דיברתי השבוע עם נציגה ברמי לוי ואמרה שאין צפי לתיקון התקלה.
          וזה לא באג ברמי לוי גם בפלאפון בדור 4 יש את הבאג הזה וכנראה הבאג ברמי לוי לא קשור אליהם כי הם על האנטנה של פלאפון ופלאפון אמורים לטפל בזה.

          י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • שלוםפש שלוםפ

            דיברתי השבוע עם נציגה ברמי לוי ואמרה שאין צפי לתיקון התקלה.
            וזה לא באג ברמי לוי גם בפלאפון בדור 4 יש את הבאג הזה וכנראה הבאג ברמי לוי לא קשור אליהם כי הם על האנטנה של פלאפון ופלאפון אמורים לטפל בזה.

            י מנותק
            י מנותק
            יאיר צ
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #12

            @שלוםפ בנוסף לתקלה הזו בעבר ברמי לוי היו גם ניתוקים באמצע שיחה בדור 4
            אני לא יודע עם התקלה כבר תוקנה כי העברתי את המכשיר לדור 3 קבוע

            ד תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • עם ישראל חייע מנותק
              עם ישראל חייע מנותק
              עם ישראל חיי
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #13

              אין אפשרות לסדר את זה? אני בטלפון 5x5 וזה ממש משגע אותי, יש גם כל מיני בעיות "קליטה" מוזרות למרות שהפסי קליטה מלאים לגמרי

              מתרגם אפליקציות

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • ק מנותק
                ק מנותק
                קלוצמך
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #14

                זה ידוע +972 זה בגלל הדור4

                י תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ק קלוצמך

                  זה ידוע +972 זה בגלל הדור4

                  י מנותק
                  י מנותק
                  ישראל כהן 6
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #15

                  @קלוצמך כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                  זה ידוע +972 זה בגלל הדור4

                  זה בכל הפלאפונים או רק בתומך כשר
                  כי בכל הכשרים זה לא ככה
                  ומנין לך זאת

                  ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • י ישראל כהן 6

                    @קלוצמך כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                    זה ידוע +972 זה בגלל הדור4

                    זה בכל הפלאפונים או רק בתומך כשר
                    כי בכל הכשרים זה לא ככה
                    ומנין לך זאת

                    ב מנותק
                    ב מנותק
                    בנימינה
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #16

                    @ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
                    בכולם זה ככה.

                    י תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ב בנימינה

                      @ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
                      בכולם זה ככה.

                      י מנותק
                      י מנותק
                      ישראל כהן 6
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #17

                      @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                      @ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
                      בכולם זה ככה.

                      אצלי זה לא ככה ואני עם PRO 10
                      של פירסט פון

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • י ישראל כהן 6

                        @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                        @ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
                        בכולם זה ככה.

                        אצלי זה לא ככה ואני עם PRO 10
                        של פירסט פון

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        בנימינה
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #18

                        @ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?

                        י תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב בנימינה

                          @ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?

                          י מנותק
                          י מנותק
                          ישראל כהן 6
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל כהן 6
                          #19

                          @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                          @ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?

                          אההה אתה מדבר על חברת פלאפון
                          כי בכותרת לא משמע ככה
                          ואגב לא רק בכותרת אלא בכל השרשור

                          ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                          -1
                          • י ישראל כהן 6

                            @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                            @ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?

                            אההה אתה מדבר על חברת פלאפון
                            כי בכותרת לא משמע ככה
                            ואגב לא רק בכותרת אלא בכל השרשור

                            ב מנותק
                            ב מנותק
                            בנימינה
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימינה
                            #20

                            @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                            ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.
                            עריכה: כאן דיברו על פלאפון.

                            י תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • ב בנימינה

                              @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                              ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.
                              עריכה: כאן דיברו על פלאפון.

                              י מנותק
                              י מנותק
                              ישראל כהן 6
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #21

                              @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                              @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                              ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.

                              אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
                              ככה להבנתי

                              ב י 2 תגובות תגובה אחרונה
                              -1
                              • י ישראל כהן 6

                                @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                                @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                                ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.

                                אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
                                ככה להבנתי

                                ב מנותק
                                ב מנותק
                                בנימינה
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי בנימינה
                                #22

                                @ישראל-כהן-6 לא, דיברו על פלאפון ועל רמי לוי שהם על האנטנות של פלאפון.
                                בשאר החברות אין את הבעיה הזאת.

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                2
                                • י ישראל כהן 6

                                  @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                                  @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                                  ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.

                                  אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
                                  ככה להבנתי

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  ישראל כהן 6
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ישראל כהן 6
                                  #23

                                  @ישראל-כהן-6 כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                                  @בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                                  @ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
                                  ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.

                                  אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
                                  ככה להבנתי

                                  חוזרני בי

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  2
                                  • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

                                    @sxsx כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:

                                    @5elisha זה יטופל בגרסאות הבאות למכשירים של escolls ו qlyx

                                    מה קשור לכאן הגירסאות של הטלפונים
                                    הבאג הזה קשור לחברת סלולר

                                    S מנותק
                                    S מנותק
                                    sxsx
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #24

                                    @מגנוס-קרלסן לפני שאתה שולל תחשוב
                                    אפשר לפתור את זה גם באמצעות התוכנה של הטלפון
                                    ולהגדיר שכל מספר שמגיע עם +972 יוחלף ב 0504123456....

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • ב מנותק
                                      ב מנותק
                                      בוגר
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #25

                                      אפשר לשנות בהגדרות שזה יהיה על דור 3 (3G) וכך אין את הקידומת +972

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • ד מנותק
                                        ד מנותק
                                        דוכי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #26

                                        האם כל השינוי הזה קשור גם להתרעות/התראות של פיקוד העורף?
                                        מפני שטלפון שעד היום לא קיבל התרעות, התחיל לקבל את ההתרעה.

                                        ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • ד דוכי

                                          האם כל השינוי הזה קשור גם להתרעות/התראות של פיקוד העורף?
                                          מפני שטלפון שעד היום לא קיבל התרעות, התחיל לקבל את ההתרעה.

                                          ב מנותק
                                          ב מנותק
                                          בוגר
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #27

                                          @דוכי אכן, התראות מקבל רק מי שהמכשיר על מצב דור 4

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר