בירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972
-
@דוכי כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
כן, רמי לוי
זו בעיה ידועה, אבל חשבתי שזה כבר סודר,
ממליץ שתתקשר לתמיכה של רמי לוי.@שאול-208 כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@דוכי כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
כן, רמי לוי
זו בעיה ידועה, אבל חשבתי שזה כבר סודר,
ממליץ שתתקשר לתמיכה של רמי לוי.זה סודר חלקית
זאת אומרת שיש שיחות שככה (0) ושיחות שככה (+972) -
@שאול-208 כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@דוכי כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
כן, רמי לוי
זו בעיה ידועה, אבל חשבתי שזה כבר סודר,
ממליץ שתתקשר לתמיכה של רמי לוי.זה סודר חלקית
זאת אומרת שיש שיחות שככה (0) ושיחות שככה (+972)@מגנוס-קרלסן
לא נראה לי שזה סודר, וזה שלפעמים הוא מראה 0- זה כשהקליטה לא מספיק טובה ואז הוא יורד מדור 4 לדור 3... -
@מגנוס-קרלסן
לא נראה לי שזה סודר, וזה שלפעמים הוא מראה 0- זה כשהקליטה לא מספיק טובה ואז הוא יורד מדור 4 לדור 3... -
@sxsx כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@5elisha זה יטופל בגרסאות הבאות למכשירים של escolls ו qlyx
מה קשור לכאן הגירסאות של הטלפונים
הבאג הזה קשור לחברת סלולר -
דיברתי השבוע עם נציגה ברמי לוי ואמרה שאין צפי לתיקון התקלה.
וזה לא באג ברמי לוי גם בפלאפון בדור 4 יש את הבאג הזה וכנראה הבאג ברמי לוי לא קשור אליהם כי הם על האנטנה של פלאפון ופלאפון אמורים לטפל בזה. -
אין אפשרות לסדר את זה? אני בטלפון 5x5 וזה ממש משגע אותי, יש גם כל מיני בעיות "קליטה" מוזרות למרות שהפסי קליטה מלאים לגמרי
-
@קלוצמך כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
זה ידוע +972 זה בגלל הדור4
זה בכל הפלאפונים או רק בתומך כשר
כי בכל הכשרים זה לא ככה
ומנין לך זאת -
@קלוצמך כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
זה ידוע +972 זה בגלל הדור4
זה בכל הפלאפונים או רק בתומך כשר
כי בכל הכשרים זה לא ככה
ומנין לך זאת@ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
בכולם זה ככה. -
@ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
בכולם זה ככה.@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
בכולם זה ככה.אצלי זה לא ככה ואני עם PRO 10
של פירסט פון -
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 זה גם בכשרים.
בכולם זה ככה.אצלי זה לא ככה ואני עם PRO 10
של פירסט פון@ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?
-
@ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?
אההה אתה מדבר על חברת פלאפון
כי בכותרת לא משמע ככה
ואגב לא רק בכותרת אלא בכל השרשור -
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אתה בפלאפון?
אההה אתה מדבר על חברת פלאפון
כי בכותרת לא משמע ככה
ואגב לא רק בכותרת אלא בכל השרשור@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.
עריכה: כאן דיברו על פלאפון. -
@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.
עריכה: כאן דיברו על פלאפון.@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
ככה להבנתי -
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
ככה להבנתי@ישראל-כהן-6 לא, דיברו על פלאפון ועל רמי לוי שהם על האנטנות של פלאפון.
בשאר החברות אין את הבעיה הזאת. -
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
ככה להבנתי@ישראל-כהן-6 כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@בנימינה כתב בבירור | לאחרונה בפלאפון נוקיה רשום VOLTE למעלה, וכל שיחה נכנסת מופיעה עם קידומת +972:
@ישראל-כהן-6 אני לא פות"ש.
ובפלאפון גם בכשרים זה ככה.אבל פה בשרשור דברו על כל החברות
ככה להבנתיחוזרני בי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות