המלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.
-
יצרתי [כאילו...] תוסף לViolentmonkey/Tampermonkey, לשיפור ותוספות קטנות AI-Studio.
התוסף מכיל כרגע:
מלא באגים קטנטנים.
צביעת הודעות המשתמש והבוט, סרגל ניווט צידי - כולל מיקום השיחה כרגע [ניתן גם ללחוץ על נקודה כדי להגיע למיקום], וסידור ההודעות מימין לשמאל.הגיטהאב של התוסף - מאוד מאוד אשמח לשיפורים!
להתקנה בלחיצת כפתור, לחצו כאן!
התקנה בלחיצת כפתור פועלת רק אם כבר התקנתם את התוסף violentmonkey או את Tampermonkey

-
בעיקרון, מתוכנן עוד הרבה להמשך:
כפתור צף להעתקת קוד [ולא רק למטה, בתחתית הקוד].
שיפורים קטנים בRTL.
הגדרת הנחיות מערכת אוטומטיות.
הגדרת אפשרויות אוטומטיות [כחיפוש גוגל, הרצת קוד וכו'] ברירת מחדל.יש המון תכניות ואין זמן, אשמח לקבל תרומות קוד!
-
בעיקרון, מתוכנן עוד הרבה להמשך:
כפתור צף להעתקת קוד [ולא רק למטה, בתחתית הקוד].
שיפורים קטנים בRTL.
הגדרת הנחיות מערכת אוטומטיות.
הגדרת אפשרויות אוטומטיות [כחיפוש גוגל, הרצת קוד וכו'] ברירת מחדל.יש המון תכניות ואין זמן, אשמח לקבל תרומות קוד!
@י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?
-
@י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?
@יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:
@י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?
מה רע כמו כעת?
-
@יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:
@י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?
מה רע כמו כעת?
@י.-פל. עדיף תוסף בנפרד ולא בTampermonkey
-
@י.-פל. עדיף תוסף בנפרד ולא בTampermonkey
-
רק עדכון:
התוסף עודכן ושופר בהרבה, ב"ה, והכתובת שלו [כתובת ההתקנה והעדכון] עברה זמנית אל:
https://github.com/Y-PLONI/ChatGPT-Enhancer/raw/refs/heads/main/aistudio-Enhancer.user.js
יש להסיר את הקודם, וללחוץ על קישור זה.
בהמשך בע"ה אחליט אם להמשיך עם קישור זה, או להישאר בקודם [סביר שיהיה שלישי וזהו...] -
רק עדכון:
התוסף עודכן ושופר בהרבה, ב"ה, והכתובת שלו [כתובת ההתקנה והעדכון] עברה זמנית אל:
https://github.com/Y-PLONI/ChatGPT-Enhancer/raw/refs/heads/main/aistudio-Enhancer.user.js
יש להסיר את הקודם, וללחוץ על קישור זה.
בהמשך בע"ה אחליט אם להמשיך עם קישור זה, או להישאר בקודם [סביר שיהיה שלישי וזהו...]רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי


-
רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי


@יוסי-רחמים
חסום.
בכל מקרה, שלח לי למייל, עדיף לי מכאן. -
@יוסי-רחמים
חסום.
בכל מקרה, שלח לי למייל, עדיף לי מכאן.@י.-פל. איך מסירים את הקודם?
-
רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי


@יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:
רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי


מה קיים?
-
עודכן בשרשור נפרד, פה:
https://mitmachim.top/post/1024847 -
ק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות