דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. המלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.

המלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
13 פוסטים 5 כותבים 1.0k צפיות 7 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • י. פל.י מנותק
    י. פל.י מנותק
    י. פל.
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    יצרתי [כאילו...] תוסף לViolentmonkey/Tampermonkey, לשיפור ותוספות קטנות AI-Studio.

    התוסף מכיל כרגע:
    מלא באגים קטנטנים.
    צביעת הודעות המשתמש והבוט, סרגל ניווט צידי - כולל מיקום השיחה כרגע [ניתן גם ללחוץ על נקודה כדי להגיע למיקום], וסידור ההודעות מימין לשמאל.

    הגיטהאב של התוסף - מאוד מאוד אשמח לשיפורים!

    להתקנה בלחיצת כפתור, לחצו כאן!
    התקנה בלחיצת כפתור פועלת רק אם כבר התקנתם את התוסף violentmonkey או את Tampermonkey

    eccc398d-f075-4142-be65-25e4159b128c-image.png
    56c429ce-0eb8-4626-b176-42dc6372e0fb-image.png

    גאה להיות חלק:
    otzaria.org

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    5
    • י. פל.י מנותק
      י. פל.י מנותק
      י. פל.
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      בעיקרון, מתוכנן עוד הרבה להמשך:
      כפתור צף להעתקת קוד [ולא רק למטה, בתחתית הקוד].
      שיפורים קטנים בRTL.
      הגדרת הנחיות מערכת אוטומטיות.
      הגדרת אפשרויות אוטומטיות [כחיפוש גוגל, הרצת קוד וכו'] ברירת מחדל.

      יש המון תכניות ואין זמן, אשמח לקבל תרומות קוד!

      גאה להיות חלק:
      otzaria.org

      א י 2 תגובות תגובה אחרונה
      3
      • י. פל.י י. פל.

        בעיקרון, מתוכנן עוד הרבה להמשך:
        כפתור צף להעתקת קוד [ולא רק למטה, בתחתית הקוד].
        שיפורים קטנים בRTL.
        הגדרת הנחיות מערכת אוטומטיות.
        הגדרת אפשרויות אוטומטיות [כחיפוש גוגל, הרצת קוד וכו'] ברירת מחדל.

        יש המון תכניות ואין זמן, אשמח לקבל תרומות קוד!

        א מנותק
        א מנותק
        אריה גול
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3
        פוסט זה נמחק!
        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • י. פל.י י. פל.

          בעיקרון, מתוכנן עוד הרבה להמשך:
          כפתור צף להעתקת קוד [ולא רק למטה, בתחתית הקוד].
          שיפורים קטנים בRTL.
          הגדרת הנחיות מערכת אוטומטיות.
          הגדרת אפשרויות אוטומטיות [כחיפוש גוגל, הרצת קוד וכו'] ברירת מחדל.

          יש המון תכניות ואין זמן, אשמח לקבל תרומות קוד!

          י מנותק
          י מנותק
          יוסי רחמים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?

          י. פל.י תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • י יוסי רחמים

            @י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?

            י. פל.י מנותק
            י. פל.י מנותק
            י. פל.
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:

            @י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?

            מה רע כמו כעת?

            גאה להיות חלק:
            otzaria.org

            י תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • י. פל.י י. פל.

              @יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:

              @י.-פל. תוכל להעלות בתור תוסף לכרום?

              מה רע כמו כעת?

              י מנותק
              י מנותק
              יוסי רחמים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #6

              @י.-פל. עדיף תוסף בנפרד ולא בTampermonkey

              מנצפכמ תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י יוסי רחמים

                @י.-פל. עדיף תוסף בנפרד ולא בTampermonkey

                מנצפכמ מנותק
                מנצפכמ מנותק
                מנצפכ
                מדריכים עימוד
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @יוסי-רחמים בשביל RTL יש את זה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • י. פל.י מנותק
                  י. פל.י מנותק
                  י. פל.
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  רק עדכון:
                  התוסף עודכן ושופר בהרבה, ב"ה, והכתובת שלו [כתובת ההתקנה והעדכון] עברה זמנית אל:
                  https://github.com/Y-PLONI/ChatGPT-Enhancer/raw/refs/heads/main/aistudio-Enhancer.user.js
                  יש להסיר את הקודם, וללחוץ על קישור זה.
                  בהמשך בע"ה אחליט אם להמשיך עם קישור זה, או להישאר בקודם [סביר שיהיה שלישי וזהו...]

                  גאה להיות חלק:
                  otzaria.org

                  י תגובה 1 תגובה אחרונה
                  3
                  • י. פל.י י. פל.

                    רק עדכון:
                    התוסף עודכן ושופר בהרבה, ב"ה, והכתובת שלו [כתובת ההתקנה והעדכון] עברה זמנית אל:
                    https://github.com/Y-PLONI/ChatGPT-Enhancer/raw/refs/heads/main/aistudio-Enhancer.user.js
                    יש להסיר את הקודם, וללחוץ על קישור זה.
                    בהמשך בע"ה אחליט אם להמשיך עם קישור זה, או להישאר בקודם [סביר שיהיה שלישי וזהו...]

                    י מנותק
                    י מנותק
                    יוסי רחמים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי יוסי רחמים
                    #9

                    רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי

                    b8f61118-6253-4fdc-b967-3225c69432ac-image.png
                    663175c8-ea2d-4b3d-ab39-27d6ca557eca-image.png

                    י. פל.י 2 תגובות תגובה אחרונה
                    0
                    • י יוסי רחמים

                      רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי

                      b8f61118-6253-4fdc-b967-3225c69432ac-image.png
                      663175c8-ea2d-4b3d-ab39-27d6ca557eca-image.png

                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.י מנותק
                      י. פל.
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @יוסי-רחמים
                      חסום.
                      בכל מקרה, שלח לי למייל, עדיף לי מכאן.

                      גאה להיות חלק:
                      otzaria.org

                      צדיק וטוב לו 0צ תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • י. פל.י י. פל.

                        @יוסי-רחמים
                        חסום.
                        בכל מקרה, שלח לי למייל, עדיף לי מכאן.

                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                        צדיק וטוב לו 0צ מנותק
                        צדיק וטוב לו 0
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @י.-פל. איך מסירים את הקודם?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • י יוסי רחמים

                          רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי

                          b8f61118-6253-4fdc-b967-3225c69432ac-image.png
                          663175c8-ea2d-4b3d-ab39-27d6ca557eca-image.png

                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.י מנותק
                          י. פל.
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @יוסי-רחמים כתב בהמלצה | תוסף לשיפור AI-Studio: עיצוב משופר לצ'אט, סרגל ניווט צידי, תמיכה בRTL.:

                          רק מציין שזה כבר קיים באופן רשמי

                          b8f61118-6253-4fdc-b967-3225c69432ac-image.png
                          663175c8-ea2d-4b3d-ab39-27d6ca557eca-image.png

                          מה קיים?

                          גאה להיות חלק:
                          otzaria.org

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • י. פל.י מנותק
                            י. פל.י מנותק
                            י. פל.
                            כתב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            עודכן בשרשור נפרד, פה:
                            https://mitmachim.top/post/1024847

                            גאה להיות חלק:
                            otzaria.org

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • קראנץ' ונילהק קראנץ' ונילה התייחס לנושא זה

                            שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                            נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                            בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                            הרשמה התחברות

                            • התחברות

                            • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                            • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                            • פוסט ראשון
                              פוסט אחרון
                            0
                            • חוקי הפורום
                            • פופולרי
                            • לא נפתר
                            • משתמשים
                            • חיפוש גוגל בפורום
                            • צור קשר