בקשת מידע | נגן timmkoo
-
-
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
חסום בנטפרי אפשר בדרייב עם כוכביות או בשרת הפורום?? תודה רבה
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
חסום בנטפרי אפשר בדרייב עם כוכביות או בשרת הפורום?? תודה רבה
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
אין שום דרך לסדר את זה, ע''י הוספת משהו בבלוטוס?
אולי לשחק עם הIK... @מישהו12
-
מישהו יודע באיזה גירסא אין את הבאגים של הבלוטוס?
האם בגירסא שמובנת על של טריפל אין באגים?אשמח לתשובה בהקדם
-
@למה-באתי כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
מישהו יודע באיזה גירסא אין את הבאגים של הבלוטוס?
האם בגירסא שמובנת על של טריפל אין באגים?אשמח לתשובה בהקדם
רק בגרסת הסטוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות