בקשת מידע | נגן timmkoo
-
קניתי את הנגן הזה ואני רוצה להכשיר אותו אשמח אם מישהו יגיד לי עם איזה תוכנה לצרוב את הגרסה תודה רבה
@SHN456456 עם SP FLASH TOOL
-
@hjhtk-com כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
אצלי זה לא מסובב את המסך,
אצל כולם זה ככה או רק אצלי?יש אפליקציה APK [טקסט קישור]סיבוב-מסך.apk
-
@hjhtk-com כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
אצלי זה לא מסובב את המסך,
אצל כולם זה ככה או רק אצלי?יש אפליקציה APK [טקסט קישור]סיבוב-מסך.apk
-
@שמערל מה לא טוב לך בבלוטוס?
ועם מכשירים את זה לפי המדריכים פה
יש עוד Wi-Fi ??? -
-
-
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
חסום בנטפרי אפשר בדרייב עם כוכביות או בשרת הפורום?? תודה רבה
-
@TripleU כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
צרוב גירסה זה - מנהל קבצים, שים את האפליקציה ב- /data/app ותן לו רשות 644 - הפעל מחדש
חסום בנטפרי אפשר בדרייב עם כוכביות או בשרת הפורום?? תודה רבה
-
@שמערל כתב בבקשת מידע | נגן timmkoo:
אין שום דרך לסדר את זה, ע''י הוספת משהו בבלוטוס?
אולי לשחק עם הIK... @מישהו12
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות