בירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש
-
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדר@שמואל-ש. לאיזה גרסא עדכנת?
-
-
@שמואל-ש. לאיזה גרסא עדכנת?
-
@שאול-208 כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@כהן-צדק מניסיון, חיכיתי חצי שעה ולא השתנה כלום
אני הצלחתי תמיד לצאת מההתרעה גם בQ7 וגם ב4*4 ולא הבנתי מה מדברים כאן על זה שזה תוקע את המכשיר.
בפעם האחרונה ניסיתי מיד אחרי ההתרעה וזה אכן תקע את המכשיר (לפחות בQ7) -
@שאול-208 כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@כהן-צדק מניסיון, חיכיתי חצי שעה ולא השתנה כלום
אני הצלחתי תמיד לצאת מההתרעה גם בQ7 וגם ב4*4 ולא הבנתי מה מדברים כאן על זה שזה תוקע את המכשיר.
בפעם האחרונה ניסיתי מיד אחרי ההתרעה וזה אכן תקע את המכשיר (לפחות בQ7) -
לי יש 5*5 ואני לא מקבל שום התראה, הוא נמצא במצב רשת 2/3/4, והוא מראה לי על המסך 3G, וכשאני משנה בהגדרות של הפלאפון לרשת 4G, אין לי קליטה בכלל, מה אני עושה, איפה הבאג?
-
@מסתקרן כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
4G, אין לי קליטה בכלל
כנראה אין באזור שלך אנטנה של דור 4.
-
לי יש 5*5 ואני לא מקבל שום התראה, הוא נמצא במצב רשת 2/3/4, והוא מראה לי על המסך 3G, וכשאני משנה בהגדרות של הפלאפון לרשת 4G, אין לי קליטה בכלל, מה אני עושה, איפה הבאג?
-
@מסתקרן מקיר כמה כאלו פנה לחברה שיעשו ריענון אם הם לא מצליחים לסדר דור 4 תתעקש שישלחו לך סים אני מכיר שעשו את זה בסלקום וגולן בהצלחה
@דוד-משה-1 @מסתקרן החברות סלולר לא יודעות (לא יודע למה) שריענון הסים מסדר את דור 4
אני יודע מניסיון של המון חברה שזה מה שמפעיל את הדור 4 במכשירים נתמכים שלא מתחברים
תתקשר לחברה - תספר על קליטה לא טובה, ניתוקים, וכו' (_מי אין)
תדרוש בכל צורה שהיא ריענון לסים!
מייד לאחר הריענון אמור לעבוד לך הדור 4
ומאז... הקליטה שלך בטלפון תהיה טובה יותר מאי פעם, (הא, וגם ההתראות הללו של פיקוד העורף יופיעו [בתקווה]) -
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדר@שמואל-ש. כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדראצלי הגרסה 10 ויש עדיין E ושלוש ריבועים
והמכשיר נתקע ולא עוזר כלום רק להוציא את הסוללה -
@שמואל-ש. כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדראצלי הגרסה 10 ויש עדיין E ושלוש ריבועים
והמכשיר נתקע ולא עוזר כלום רק להוציא את הסוללה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
)