בירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש
-
גם לי יש 4* 4 וגם 5* 5 ובשתיהם זה כותב שלוש חלונות.
שלחתי עכשיו הודעה לחברה, נקוה שעכשיו יטפלו בזה. -
גם לי יש 4* 4 וגם 5* 5 ובשתיהם זה כותב שלוש חלונות.
שלחתי עכשיו הודעה לחברה, נקוה שעכשיו יטפלו בזה.@ים-של-דמעות לאיזה חברה?
-
גם לי יש 4* 4 וגם 5* 5 ובשתיהם זה כותב שלוש חלונות.
שלחתי עכשיו הודעה לחברה, נקוה שעכשיו יטפלו בזה.@ים-של-דמעות כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
גם לי יש 4* 4 וגם 5* 5 ובשתיהם זה כותב שלוש חלונות.
שלחתי עכשיו הודעה לחברה, נקוה שעכשיו יטפלו בזה.אולי תשלח גם, שבחלק מהמקרים לא ניתן לצאת מזה בלי להוציא בטריה
-
@ים-של-דמעות כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
גם לי יש 4* 4 וגם 5* 5 ובשתיהם זה כותב שלוש חלונות.
שלחתי עכשיו הודעה לחברה, נקוה שעכשיו יטפלו בזה.אולי תשלח גם, שבחלק מהמקרים לא ניתן לצאת מזה בלי להוציא בטריה
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדר -
יש לי בבית X30 של ציקלון הסים הוא דור 3
וההודעות היו מסודרות@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
יש לי בבית X30 של ציקלון הסים הוא דור 3
וההודעות היו מסודרותקיבלת בדור 3? איזה חברה?
-
@מגנוס-קרלסן כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
יש לי בבית X30 של ציקלון הסים הוא דור 3
וההודעות היו מסודרותקיבלת בדור 3? איזה חברה?
@דוד-טרייטל
לא יכול להיות שקיבלת בדור 3 תבדוק עוד פעם אם זה לא דור 4 -
@אהרן @ים-של-דמעות @השטייגעניסט @טופטופיסט @גד-ב @דוד-משה-1 @yos

@דאבל כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
Q7 נתקע אחרי ההתראות האלו, מוכר למישהו? צריך רק לנתק את הסוללה.
@שאול-208
עידכנתי את הגירסא וזה הסתדר@שמואל-ש. לאיזה גרסא עדכנת?
-
-
@שמואל-ש. לאיזה גרסא עדכנת?
-
@שאול-208 כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@כהן-צדק מניסיון, חיכיתי חצי שעה ולא השתנה כלום
אני הצלחתי תמיד לצאת מההתרעה גם בQ7 וגם ב4*4 ולא הבנתי מה מדברים כאן על זה שזה תוקע את המכשיר.
בפעם האחרונה ניסיתי מיד אחרי ההתרעה וזה אכן תקע את המכשיר (לפחות בQ7) -
@שאול-208 כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
@כהן-צדק מניסיון, חיכיתי חצי שעה ולא השתנה כלום
אני הצלחתי תמיד לצאת מההתרעה גם בQ7 וגם ב4*4 ולא הבנתי מה מדברים כאן על זה שזה תוקע את המכשיר.
בפעם האחרונה ניסיתי מיד אחרי ההתרעה וזה אכן תקע את המכשיר (לפחות בQ7) -
לי יש 5*5 ואני לא מקבל שום התראה, הוא נמצא במצב רשת 2/3/4, והוא מראה לי על המסך 3G, וכשאני משנה בהגדרות של הפלאפון לרשת 4G, אין לי קליטה בכלל, מה אני עושה, איפה הבאג?
-
@מסתקרן כתב בבירור | ה4*4 מתריע על משהו מפיקוד העורף בגיבריש:
4G, אין לי קליטה בכלל
כנראה אין באזור שלך אנטנה של דור 4.
-
לי יש 5*5 ואני לא מקבל שום התראה, הוא נמצא במצב רשת 2/3/4, והוא מראה לי על המסך 3G, וכשאני משנה בהגדרות של הפלאפון לרשת 4G, אין לי קליטה בכלל, מה אני עושה, איפה הבאג?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות