באג | הוספת התמונות בכותרת השתגעה
-
הרעיון של הוספת תמונה בכותרת מאוד חמוד ושימושי השתמשתי בו במדריכים כדי שמי שמחפש יוכל לאתר דברים מהר.
אבל משום מה כעת משהו התחרפן, כל התמונות בפוסט מנסות להדחף לכותרת...
כאן לדוגמא - https://mitmachim.top/topic/47749/מדריך-תנור-מה-פרוש-הסימונים-על-תנור-האפייה-שלי 18 תמונות מנסות להדחף יחד...
ופה - https://mitmachim.top/topic/38310/מדריך-תנור-אפייה-תקלות-פרק-א-1-תא-תנור-לא-נדלק-סיבות-שונות-והחלפת-בורר-מצבים - 14 תמונות
וגם סתם התמונה הראשונה בפוסט נדחפת זה לא עוזר להבנת נושא הפוסט.
ראו כאן:
https://mitmachim.top/category/199/מדריכים-חשמל
בחלק מהמדריכים שמתי לפני הבאג הזה תמונה שתכוון את המדפדף שידע אם הנושא מקרר או מכונת כביסה או תנור.
ובעקבות הבאג בכל מה שלא שמו תמונה - סתם נתקעת התמונה הראשונה מה שרק מקשה על החיפוש והבנת העניין.
מה יש לעשות? -
הרעיון של הוספת תמונה בכותרת מאוד חמוד ושימושי השתמשתי בו במדריכים כדי שמי שמחפש יוכל לאתר דברים מהר.
אבל משום מה כעת משהו התחרפן, כל התמונות בפוסט מנסות להדחף לכותרת...
כאן לדוגמא - https://mitmachim.top/topic/47749/מדריך-תנור-מה-פרוש-הסימונים-על-תנור-האפייה-שלי 18 תמונות מנסות להדחף יחד...
ופה - https://mitmachim.top/topic/38310/מדריך-תנור-אפייה-תקלות-פרק-א-1-תא-תנור-לא-נדלק-סיבות-שונות-והחלפת-בורר-מצבים - 14 תמונות
וגם סתם התמונה הראשונה בפוסט נדחפת זה לא עוזר להבנת נושא הפוסט.
ראו כאן:
https://mitmachim.top/category/199/מדריכים-חשמל
בחלק מהמדריכים שמתי לפני הבאג הזה תמונה שתכוון את המדפדף שידע אם הנושא מקרר או מכונת כביסה או תנור.
ובעקבות הבאג בכל מה שלא שמו תמונה - סתם נתקעת התמונה הראשונה מה שרק מקשה על החיפוש והבנת העניין.
מה יש לעשות? -
@שטיגליץ קשור לעדכון האחרון של הפורום שהתבצע היום.
עי' כאן - https://mitmachim.top/post/958516
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
תשאל את מי שעדכן את הפורום... הוא אמור לדעת קצת יותר טוב ממני...