בעיה | הופך לפי די אף ונהיה מרובעים. אי הדפסה.
-
-
א- כשאני כותב בפרנק ריהל בד"כ (גם בנרקיס וכיו"ב) אם הוא מודגש אז כשאני הופך לפי די אף במקום האותיות זה מראה לי מרובעים כאלו או סימנים אחרים. מה הבעיה? (המחשב נקי מוירוסים...)?
ב- האם יכול להיות שאי אפשר להדפיס בפונטים מסוימים מאחר שהם מוגנים וכיו"ב?@דודו12346 בדיוק.
זו לכאורה הבעיה -
@דודו12346 בדיוק.
זו לכאורה הבעיה@פסנתר-שקוף כתב בבעיה | הופך לפי די אף ונהיה מרובעים. אי הדפסה.:
@דודו12346 בדיוק.
זו לכאורה הבעיהבמה? [באי הדפסה או בהפיכה למרובעים]
-
א- כשאני כותב בפרנק ריהל בד"כ (גם בנרקיס וכיו"ב) אם הוא מודגש אז כשאני הופך לפי די אף במקום האותיות זה מראה לי מרובעים כאלו או סימנים אחרים. מה הבעיה? (המחשב נקי מוירוסים...)?
ב- האם יכול להיות שאי אפשר להדפיס בפונטים מסוימים מאחר שהם מוגנים וכיו"ב?@דודו12346 זה תופעה מוכרת אם אני לא טועה זה נובע מכיון שבפונטים הללו יש בעיה עם המודגש מכיון שהם רק רגולר ולא בולד
-
@דודו12346 זה תופעה מוכרת אם אני לא טועה זה נובע מכיון שבפונטים הללו יש בעיה עם המודגש מכיון שהם רק רגולר ולא בולד
הפתרון של זה הוא לעשות הדפסה למדפסת של אדובי וכדומה ואז נשאר הכל על מכונו מצ"ב דוגמאות מסגירה רגילה בPDF להדפסה במחשב שמור בשם (1).pdf הדפסה במחשב.pdf
-
א- כשאני כותב בפרנק ריהל בד"כ (גם בנרקיס וכיו"ב) אם הוא מודגש אז כשאני הופך לפי די אף במקום האותיות זה מראה לי מרובעים כאלו או סימנים אחרים. מה הבעיה? (המחשב נקי מוירוסים...)?
ב- האם יכול להיות שאי אפשר להדפיס בפונטים מסוימים מאחר שהם מוגנים וכיו"ב?@דודו12346 כתב בבעיה | הופך לפי די אף ונהיה מרובעים. אי הדפסה.:
א- כשאני כותב בפרנק ריהל בד"כ (גם בנרקיס וכיו"ב) אם הוא מודגש אז כשאני הופך לפי די אף במקום האותיות זה מראה לי מרובעים כאלו או סימנים אחרים. מה הבעיה? (המחשב נקי מוירוסים...)?
ב- האם יכול להיות שאי אפשר להדפיס בפונטים מסוימים מאחר שהם מוגנים וכיו"ב?הם לא מוגנים, הם פשוט לא קיימים אצלך במחשב.
סגנון רגיל קיים, אבל מודגש לא. וכמו ש @u88 כתב נסה להדפיס לPDF למרות שלפעמים זה גם כן משתבש.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות