מדריך | פתרון ל - "אין לך הרשאה" בכניסה לתיקייה לאחר פירמוט
-
הבעיה:

מתרחש בד"כ בעת שדרוג OS או שימוש בכונן של WIN ככונן חיצוני.
פתרון 1:
מאפיינים אבטחה

תרשום שם את השם משתמש שלך של עכשיו, תעשה אישור על הכל ותפתח שוב
קרדיט
חיסרון: גיליתי שיש עוד תיקיות ותתי תיקיות שכל אחד מהם דורש לחזור על הפעולה הנ"ל.
האם יש דרך לשנות את השם בפעם אחת?
פתרון 2:
תשתמש בתוכנה הזאת:
NTFSAccess_2.5.zip
לחץ על Browser ובחר את התיקייה שלה אתה רוצה לתת הרשאות, לחץ על Grant והמתן לחלון הסיום
יתרון: גם תתי התיקיות של התיקיה שבחרת יקבלו הרשאה
קרדיט
פתרון 3:
TakeOwnership Heb.exe
ואז בתפריט קליק ימני:

קרדיט: @ייייי לקמן. -
הבעיה:

מתרחש בד"כ בעת שדרוג OS או שימוש בכונן של WIN ככונן חיצוני.
פתרון 1:
מאפיינים אבטחה

תרשום שם את השם משתמש שלך של עכשיו, תעשה אישור על הכל ותפתח שוב
קרדיט
חיסרון: גיליתי שיש עוד תיקיות ותתי תיקיות שכל אחד מהם דורש לחזור על הפעולה הנ"ל.
האם יש דרך לשנות את השם בפעם אחת?
פתרון 2:
תשתמש בתוכנה הזאת:
NTFSAccess_2.5.zip
לחץ על Browser ובחר את התיקייה שלה אתה רוצה לתת הרשאות, לחץ על Grant והמתן לחלון הסיום
יתרון: גם תתי התיקיות של התיקיה שבחרת יקבלו הרשאה
קרדיט
פתרון 3:
TakeOwnership Heb.exe
ואז בתפריט קליק ימני:

קרדיט: @ייייי לקמן.@הנני-העני כתב במדריך | פתרון ל - "אין לך הרשאה" בכניסה לתיקייה לאחר פירמוט:
האם יש דרך לשנות את השם בפעם אחת?
אפשרי עם פקודות takeown או icacls
-
הבעיה:

מתרחש בד"כ בעת שדרוג OS או שימוש בכונן של WIN ככונן חיצוני.
פתרון 1:
מאפיינים אבטחה

תרשום שם את השם משתמש שלך של עכשיו, תעשה אישור על הכל ותפתח שוב
קרדיט
חיסרון: גיליתי שיש עוד תיקיות ותתי תיקיות שכל אחד מהם דורש לחזור על הפעולה הנ"ל.
האם יש דרך לשנות את השם בפעם אחת?
פתרון 2:
תשתמש בתוכנה הזאת:
NTFSAccess_2.5.zip
לחץ על Browser ובחר את התיקייה שלה אתה רוצה לתת הרשאות, לחץ על Grant והמתן לחלון הסיום
יתרון: גם תתי התיקיות של התיקיה שבחרת יקבלו הרשאה
קרדיט
פתרון 3:
TakeOwnership Heb.exe
ואז בתפריט קליק ימני:

קרדיט: @ייייי לקמן.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות