שיתוף | תגובות לצ'אטים
-
מכיון שאין לי כרגע צ'אט ב"ה.
https://mitmachim.top/topic/78884/בעיה-לא-מצליח-להיכנס-לצ-אטים?_=1739652979253
והבעיה שמשתמשים שולחים לי צ'אטים
אז אני מגיב כאן,
אני קורא את הצ'אטים במייל.
אני מקווה שזה בסדר מבחינת ההנהלה שאני פותח שרשור אישי. פשוט אנשים נעזרים בי, ולא מבינים למה אני לא מגיב
הוא יהיה נעול רק לתגובות על צ'אטים, בעיקר לעדכן בתוך הפוסט הזה את הפונים שאין לי צ'אט ואם זה רלוונטי מבחינתם שישאלו בפורום עצמו.
(אני מוחק מידי פעם את התגובות)@יאיר-דניאל
אני לא יודע על מה להמליץ, אין לי יכולת וגם לא רצון להתעדכן בכל דגם חדש שאולי היצרן עשה בו שטויות...יש קצת כיוון כאן: https://mitmachim.top/post/1035140
וטכנאי חלק עלי כאן: https://mitmachim.top/post/1035223
בקיצור: להתפלל שה' יכוון אותך
בהצלחהאני רואה שנותנים לייקים,... אין עניין לתת כאן לייקים... אא"כ אתה שמח ממה שעניתי לך
-
ש שטיגליץ נעל נושא זה ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות