עזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??
-
גם לי קרה כנ"ל, לגרסה 14.50 של אופיס טאב על אופיס 24, בימים האחרונים.
באתר הרשמי של אופיס טאב יש גרסה חדשה (16) שכתוב עליה שהיא מיועדת גם לאופיס 24.
הפריצה שהיתה לי לגירסה 14.50 לא תקפה לגרסה החדשה. -
-
@ejay יש לזה פריצה????????????
-
@ejay יש לזה פריצה????????????
@עימוד-לכל-עמוד
זה פרוץ -
@עימוד-לכל-עמוד
זה פרוץ -
-
@kasnik
הסתמכתי על מה שכתבו לעיל שזה פרוץ בקישור הזה
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
ואם לאו, אודה לך על הנסיון... -
@פסח-0 כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.

עוד 6 דק' נוכל לדעת...
לכאו' יש -
@kasnik
הסתמכתי על מה שכתבו לעיל שזה פרוץ בקישור הזה
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
ואם לאו, אודה לך על הנסיון...@פסח-0 כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
https://send.m*****agicode.me/send-file/file/4cad5bffbb75d7812f22145d10ab6cbcdb610502/view
כמובן להוריד כוכביות
תהנה -
@עימוד-לכל-עמוד
לתשומת לבך -
@פסח-0 כתב בעזרה | להיכן נעלם האופיס טאב שלי??:
אם יש שם גרסה חינמית, מה טוב.
https://send.m*****agicode.me/send-file/file/4cad5bffbb75d7812f22145d10ab6cbcdb610502/view
כמובן להוריד כוכביות
תהנה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

