בירור | דלת לתנור סאוטר
-
הזכוכית החיצונית התנפצה לרסיסים תנור יחסית חדש
יש למישהו מידע על זגג או משהו אחר שיכול לספק לי את הדלת או הזכוכית הזו?
באיזור המרכז
בני ברק והסביבה@ישראלל כתב בבירור | דלת לתנור סאוטר:
הזכוכית החיצונית התנפצה לרסיסים תנור יחסית חדש
יש למישהו מידע על זגג או משהו אחר שיכול לספק לי את הדלת או הזכוכית הזו?
באיזור המרכז
בני ברק והסביבהלא יודע אם המידע הזה יהיה לך רלוונטי, אבל לי יש תנור קינג שהתפוצצו לו הדלתות, ובהשגחה פרטית מצאתי מישהו שזרק תנור סאוטר, והוא אמר לי שלמיטב ידיעתו קינג זה חברת בת של סאוטר.
פירקתי את הדלת מהסאוטר וזה אכן בדיוק אותה דלת. היא מותקנת אצלי עד היום, בלי עין הרע. -
@ישראלל גם לי זה קרה, והם תיקנו לי במסגרת האחריות.
-
הזכוכית החיצונית התנפצה לרסיסים תנור יחסית חדש
יש למישהו מידע על זגג או משהו אחר שיכול לספק לי את הדלת או הזכוכית הזו?
באיזור המרכז
בני ברק והסביבה -
תברר אצל שי עוגן מירושלים אם יש להם כזה שולחים להם תמונה של הדלת והם אומרים אם יש
דרך אגב זה תנור דו תאי?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות