בקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח
-
@הצדיק
לי יש M390 PRO, ואני ממליץ עליו הוא טיפה יותר צר ממה שהביאו פה והמחיר נע בין 190 ל 220. 16 גיגה מובנה עם מקום להרחבת כרטיס של 128 גיגה.
מכרתי כבר כמה כאלו ורובם המוחלט בלי תלונות בכלל.@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
M390 PRO
@עומר כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
m400
אפשר קישורים
@יאיר2081 כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
הבעיה שקיידרואיד לא חוסם אצלו גלריה
אני צריך גלריה
(דרך אגב הרבה יותר טוב לי אמזון השאלה אם יש מישהו שהזמין משם נגן) -
ה הצדיק סימן נושא זה כשאלה ב
-
ה הצדיק סימן נושא זה כנושא רגיל ב
-
@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
M390 PRO
@עומר כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
m400
אפשר קישורים
@יאיר2081 כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
הבעיה שקיידרואיד לא חוסם אצלו גלריה
אני צריך גלריה
(דרך אגב הרבה יותר טוב לי אמזון השאלה אם יש מישהו שהזמין משם נגן)@הצדיק
מהקישור שאני רגיל להזמין זה כבר נגמר.
צריך לחפש קישור ממוכר אמין אחר. -
@הצדיק
מהקישור שאני רגיל להזמין זה כבר נגמר.
צריך לחפש קישור ממוכר אמין אחר.@ברי-קלמנוביץ אז מאיפה אני הזמין?
-
ה הצדיק סימן נושא זה כשאלה ב
-
@הצדיק כתב בהמלצה | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
אני מחפש נגן אנדרואיד טוב באמזון/אלי אקספרס עד 250 שקל
m400 מאלי אקספרס נגן בסדר, מחיר הוגן, קיידרואיד.
-
@עומר נראה נגן פצצה הזמנתי אותו
יש לי 3 שאלות עליו
1)באיזה סוגי מסמכי הוא תומך (יש וורד וpdf?)
2)הוא גם בעברית? -
@חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@הצדיק אין להקפיץ.
רוצה שירחיקו אותך?זה לא נחשב נושא ישן..
@פראירי כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@הצדיק אין להקפיץ.
רוצה שירחיקו אותך?זה לא נחשב נושא ישן..
הקפצת נושא לצורך תזכור - אסורה. אפילו במידה ושאלתם שאלה דחופה, כתיבת כל 5 דקות "דחוףףף" או "בבקשה"
-
@פראירי כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@הצדיק אין להקפיץ.
רוצה שירחיקו אותך?זה לא נחשב נושא ישן..
מה הקשר
-
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
16
יש כאלה אם יותר ופשוט אתה קניתיה 16 או שיש רק 16?
נראלי שיש גם של 64
@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
נראלי שיש גם של 64
לי נראה שה 64 הוא פשוט תוספת של כרטיס ולא שווה את זה
-
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
יש אפשרות לקנות לו מגן סילקון ןמגן מסך?
לי יש למכור לו מגן מסך שהוא 90% מתאים.
כלומר קניתי מהמוכר שממנו קניתי את הנגנים וזה מה שהוא הביא לי.
לכאו' אפשר להזמין ממנו גם מגן סיליקון, אבל כרגע אני לא בכיוון לעשות הזמנה מכיון שנגמר לו הנגנים. -
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@מגנוס-קרלסן תוכל לתת לי תמונה מהאתר (הקישור חסום לי)
M500

M400

@מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
@מגנוס-קרלסן תוכל לתת לי תמונה מהאתר (הקישור חסום לי)
M500

M400

הM400 זה עם שלושה לחצנים של אנדרואיד בתחתית המסך?
-
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
יש אפשרות לקנות לו מגן סילקון ןמגן מסך?
לי יש למכור לו מגן מסך שהוא 90% מתאים.
כלומר קניתי מהמוכר שממנו קניתי את הנגנים וזה מה שהוא הביא לי.
לכאו' אפשר להזמין ממנו גם מגן סיליקון, אבל כרגע אני לא בכיוון לעשות הזמנה מכיון שנגמר לו הנגנים.@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
לי יש למכור לו מגן מסך שהוא 90% מתאים.
זה אומר שאם אני מלביש את זה הוא יהיה גדול יותר הוא קטן יותר?
אולי תוכל לתת לי קישור? -
@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
לי יש למכור לו מגן מסך שהוא 90% מתאים.
זה אומר שאם אני מלביש את זה הוא יהיה גדול יותר הוא קטן יותר?
אולי תוכל לתת לי קישור?@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
זה אומר שאם אני מלביש את זה הוא יהיה גדול יותר הוא קטן יותר?
טיפה יותר גדול.
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
אולי תוכל לתת לי קישור?
אני לא יכול להעביר את הקישור משום שטכנית זה קישור אישי זמנית.
-
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
זה אומר שאם אני מלביש את זה הוא יהיה גדול יותר הוא קטן יותר?
טיפה יותר גדול.
@הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
אולי תוכל לתת לי קישור?
אני לא יכול להעביר את הקישור משום שטכנית זה קישור אישי זמנית.
@ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:
טיפה יותר גדול.
יותר גדול מהמסך או מהמכשיר?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות