דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. נגנים ותוכנותיהם
  4. בקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח

בקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר נגנים ותוכנותיהם
40 פוסטים 11 כותבים 2.4k צפיות 9 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ה הצדיק

    @מגנוס-קרלסן תוכל לתת לי תמונה מהאתר (הקישור חסום לי)

    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסןמ מנותק
    מגנוס קרלסן
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #10

    @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

    @מגנוס-קרלסן תוכל לתת לי תמונה מהאתר (הקישור חסום לי)

    M500
    da530ea9-c15e-418c-8c78-04d752f1a3ce-image.png

    M400
    cb4c8e2b-d67b-4d81-90fe-f22c761eff83-image.png

    ה פראיריפ 2 תגובות תגובה אחרונה
    1
    • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

      @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

      @מגנוס-קרלסן תוכל לתת לי תמונה מהאתר (הקישור חסום לי)

      M500
      da530ea9-c15e-418c-8c78-04d752f1a3ce-image.png

      M400
      cb4c8e2b-d67b-4d81-90fe-f22c761eff83-image.png

      ה מנותק
      ה מנותק
      הצדיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #11

      @מגנוס-קרלסן כמה ג'יגה מובנה?

      מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • ה הצדיק

        @מגנוס-קרלסן כמה ג'יגה מובנה?

        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסןמ מנותק
        מגנוס קרלסן
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #12

        @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

        @מגנוס-קרלסן כמה ג'יגה מובנה?

        16
        3 (אם אני לא טועה)

        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • מגנוס קרלסןמ מגנוס קרלסן

          @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

          @מגנוס-קרלסן כמה ג'יגה מובנה?

          16
          3 (אם אני לא טועה)

          ה מנותק
          ה מנותק
          הצדיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי הצדיק
          #13

          @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

          16

          יש כאלה אם יותר ופשוט אתה קניתיה 16 או שיש רק 16?

          מגנוס קרלסןמ תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • ה הצדיק

            @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

            16

            יש כאלה אם יותר ופשוט אתה קניתיה 16 או שיש רק 16?

            מגנוס קרלסןמ מנותק
            מגנוס קרלסןמ מנותק
            מגנוס קרלסן
            מדריכים
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #14

            @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

            @מגנוס-קרלסן כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

            16

            יש כאלה אם יותר ופשוט אתה קניתיה 16 או שיש רק 16?

            נראלי שיש גם של 64

            S תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • ה הצדיק

              אני מחפש נגן אנדרואיד טוב באמזון/אלי אקספרס עד 250 שקל
              עדיף עם הרבה ג'יגה (או לפחות אפשרות להרחבה גדולה)

              ב מנותק
              ב מנותק
              ברי קלמנוביץ
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי ברי קלמנוביץ
              #15

              @הצדיק
              לי יש M390 PRO, ואני ממליץ עליו הוא טיפה יותר צר ממה שהביאו פה והמחיר נע בין 190 ל 220. 16 גיגה מובנה עם מקום להרחבת כרטיס של 128 גיגה.
              מכרתי כבר כמה כאלו ורובם המוחלט בלי תלונות בכלל.

              י ה 2 תגובות תגובה אחרונה
              1
              • ב ברי קלמנוביץ

                @הצדיק
                לי יש M390 PRO, ואני ממליץ עליו הוא טיפה יותר צר ממה שהביאו פה והמחיר נע בין 190 ל 220. 16 גיגה מובנה עם מקום להרחבת כרטיס של 128 גיגה.
                מכרתי כבר כמה כאלו ורובם המוחלט בלי תלונות בכלל.

                י מנותק
                י מנותק
                יאיר2081
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #16

                @ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                @הצדיק
                לי יש M390 PRO, ואני ממליץ עליו הוא טיפה יותר צר ממה שהביאו פה והמחיר נע בין 190 ל 220.
                מכרתי כבר כמה כאלו ורובם המוחלט בלי תלונות בכלל.

                הבעיה שקיידרואיד לא חוסם אצלו גלריה

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ה הצדיק

                  מישהו מכיר את הנגן הזה
                  https://www.amazon.com/-/he/בלוטות-ו-WiFi-Spotify-אנדרואיד-ב-Google/dp/B0BVW2DZ2L?utm_source=chatgpt.com&th=1
                  הוא די עונה על הצרכים שלי אבל אני צריך המלצות (אולי נגנים דומים)

                  @עומר כתב בהמלצה | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                  m400

                  הוא קצת קטן כמה אינץ' הוא?

                  ע מנותק
                  ע מנותק
                  עומר
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #17

                  @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                  הוא קצת קטן כמה אינץ' הוא?

                  img_1525-2.jpg

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • ע עומר

                    @הצדיק כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                    הוא קצת קטן כמה אינץ' הוא?

                    img_1525-2.jpg

                    א מנותק
                    א מנותק
                    איש שלו'
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #18

                    @עומר זו מעלתו.
                    אבל רק אם הוא כשר לחלוטין.

                    @הצדיק יגיד לנו אם כן.

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ב ברי קלמנוביץ

                      @הצדיק
                      לי יש M390 PRO, ואני ממליץ עליו הוא טיפה יותר צר ממה שהביאו פה והמחיר נע בין 190 ל 220. 16 גיגה מובנה עם מקום להרחבת כרטיס של 128 גיגה.
                      מכרתי כבר כמה כאלו ורובם המוחלט בלי תלונות בכלל.

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הצדיק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי הצדיק
                      #19

                      @ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                      M390 PRO

                      @עומר כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                      m400

                      אפשר קישורים

                      @יאיר2081 כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                      הבעיה שקיידרואיד לא חוסם אצלו גלריה

                      אני צריך גלריה
                      (דרך אגב הרבה יותר טוב לי אמזון השאלה אם יש מישהו שהזמין משם נגן)

                      ב תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • ה הצדיק סימן נושא זה כשאלה ב
                      • ה הצדיק סימן נושא זה כנושא רגיל ב
                      • ה הצדיק

                        @ברי-קלמנוביץ כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                        M390 PRO

                        @עומר כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                        m400

                        אפשר קישורים

                        @יאיר2081 כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                        הבעיה שקיידרואיד לא חוסם אצלו גלריה

                        אני צריך גלריה
                        (דרך אגב הרבה יותר טוב לי אמזון השאלה אם יש מישהו שהזמין משם נגן)

                        ב מנותק
                        ב מנותק
                        ברי קלמנוביץ
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #20

                        @הצדיק
                        מהקישור שאני רגיל להזמין זה כבר נגמר.
                        צריך לחפש קישור ממוכר אמין אחר.

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ב ברי קלמנוביץ

                          @הצדיק
                          מהקישור שאני רגיל להזמין זה כבר נגמר.
                          צריך לחפש קישור ממוכר אמין אחר.

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הצדיק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #21

                          @ברי-קלמנוביץ אז מאיפה אני הזמין?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ה הצדיק סימן נושא זה כשאלה ב
                          • ע עומר

                            @הצדיק כתב בהמלצה | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                            אני מחפש נגן אנדרואיד טוב באמזון/אלי אקספרס עד 250 שקל

                            m400 מאלי אקספרס נגן בסדר, מחיר הוגן, קיידרואיד.

                            ה מנותק
                            ה מנותק
                            הצדיק
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי הצדיק
                            #22

                            @עומר נראה נגן פצצה הזמנתי אותו
                            יש לי 3 שאלות עליו
                            1)באיזה סוגי מסמכי הוא תומך (יש וורד וpdf?)
                            2)הוא גם בעברית?

                            חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • ה הצדיק

                              @עומר נראה נגן פצצה הזמנתי אותו
                              יש לי 3 שאלות עליו
                              1)באיזה סוגי מסמכי הוא תומך (יש וורד וpdf?)
                              2)הוא גם בעברית?

                              חטחח מנותק
                              חטחח מנותק
                              חטח
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חטח
                              #23

                              @הצדיק

                              1. אם זה אנדרואיד תמיד תוכל להתקין אפליקציה לפתיחת הקבצים.
                              2. כנ"ל - באנדרואיד יש עברית.
                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              2
                              • ה מנותק
                                ה מנותק
                                הצדיק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי הצדיק
                                #24

                                יש אפשרות לקנות לו מגן סילקון ןמגן מסך?

                                ה ב 2 תגובות תגובה אחרונה
                                0
                                • ה הצדיק

                                  יש אפשרות לקנות לו מגן סילקון ןמגן מסך?

                                  ה מנותק
                                  ה מנותק
                                  הצדיק
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #25

                                  @הצדיק מישהו דחוף

                                  חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • ה הצדיק

                                    @הצדיק מישהו דחוף

                                    חטחח מנותק
                                    חטחח מנותק
                                    חטח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #26

                                    @הצדיק אין להקפיץ.
                                    רוצה שירחיקו אותך?

                                    פראיריפ תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    1
                                    • חטחח חטח

                                      @הצדיק אין להקפיץ.
                                      רוצה שירחיקו אותך?

                                      פראיריפ מנותק
                                      פראיריפ מנותק
                                      פראירי
                                      מדריכים
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #27

                                      @חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                      @הצדיק אין להקפיץ.
                                      רוצה שירחיקו אותך?

                                      זה לא נחשב נושא ישן..

                                      חטחח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • פראיריפ פראירי

                                        @חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                        @הצדיק אין להקפיץ.
                                        רוצה שירחיקו אותך?

                                        זה לא נחשב נושא ישן..

                                        חטחח מנותק
                                        חטחח מנותק
                                        חטח
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #28

                                        @פראירי כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                        @חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                        @הצדיק אין להקפיץ.
                                        רוצה שירחיקו אותך?

                                        זה לא נחשב נושא ישן..

                                        הקפצת נושא לצורך תזכור - אסורה. אפילו במידה ושאלתם שאלה דחופה, כתיבת כל 5 דקות "דחוףףף" או "בבקשה"

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • אורחלא מנותק
                                          אורחלא מנותק
                                          אורחל
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #29

                                          @פראירי כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                          @חטח כתב בבקשת מידע | המלצה לנגן אנדרואיד בעלות 250 ש"ח:

                                          @הצדיק אין להקפיץ.
                                          רוצה שירחיקו אותך?

                                          זה לא נחשב נושא ישן..

                                          מה הקשר

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר