בקשת מידע | שינוי גירסה לנוקיה 215
-
@תלמוד-בבלי גירסא או IMEI?
@cool גירסא (אבל גם יעזור לי לדעת איך משנים את הא אם היי)
-
@cool גירסא (אבל גם יעזור לי לדעת איך משנים את הא אם היי)
-
@cool תודה זה עזר לי מאוד אבל גם אשמח למדריך של איך לשנות גירסא לא מצאתי לכך בשום מקום מדריך
-
@cool תודה זה עזר לי מאוד אבל גם אשמח למדריך של איך לשנות גירסא לא מצאתי לכך בשום מקום מדריך
-
@מיכאלוש איזה גירסא זה כשרה או לא כשרה כי אני צריך גירה בינונית כלומר גירסא אם נגן וסנייק וכו אבל בלי דפדפן זה הדגש יש לך גירסה ברעיון הזה?
-
@מיכאלוש (כי אני לא רוצה להכשיר את הפלפון לגמרי...
-
@Refael-0
א. עכשיו אני שם לב ל"גיל" הנושא.
אסור להקפיץ נושאים ישנים.
ב. אין לי לינק. אבל תחפש בקטגוריות המתאימות. למשל קטגוריית נוקיה.
הפורום די מסודר בחלוקה לקטגוריות, ולנושאים כל כך פופלאריים בודאי תמצא בקלות.
אפשר גם לחפש "גרסא לנוקיה 215 מתמחים טופ" בגוגל -
@Refael-0 כתב בבקשת מידע | שינוי גירסה לנוקיה 215:
האם למישהו יש אפשרות לפרסם כיצד צורבים גירסא כשרה וכן את הגירסא עצמה
איך צורבים:
https://mitmachim.top/topic/73895
כל הגירסאות לנוקיה 215/225:
https://mitmachim.top/topic/76264
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות