בקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק
-
@ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:
את המזהה של המצגת?
המזהה שנמצא בURL של המצגת
@ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:
איך אפשר לעשות שזה יתרענן כמו בקישור שגוגל יוצרת
לא הבנתי מה זה הקישור שגוגל יוצרת.
אבל זה לא יתרענן אוטומטי כי צריך לרענן ידנית או בקונטרול R אם זה מוצג במסך מלא -
הבעיה היא שהריענון מוציא מהמסך מלא
השימוש בוובהוק הוא כי אני מעונין לשלוט בכל התשדורת ולהשאיר לעצמי אפשרות לנתב את מי שרואה את המצגת לאן שאני רוצה
-
הבעיה היא שהריענון מוציא מהמסך מלא
השימוש בוובהוק הוא כי אני מעונין לשלוט בכל התשדורת ולהשאיר לעצמי אפשרות לנתב את מי שרואה את המצגת לאן שאני רוצה
-
@טופטופיסט
שמתי בכוכבית את המזהה, ובריענון זה יוצא ממסך מלא
לך זה לא כך? -
@טופטופיסט
שמתי בכוכבית את המזהה, ובריענון זה יוצא ממסך מלא
לך זה לא כך? -
לא...
אתה צודק

עשיתי מסך מלא בצד ימין למטה
באמת כשאעושים בצד שמאל למעלה זה לא יוצא ממסך מלאתודה רבה!
-
@ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:
לאיזה אתר?
אני תכנתתי
@ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:
איך רושמים כאן מיילים?
פשוט כותבים.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות