דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. בקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק

בקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
22 פוסטים 2 כותבים 661 צפיות 1 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א ארי דמרי

    תודה רבה על המענה!

    אתה מתכון לפתרון הראשון של גוגל סייטס (לא ניסיתי), או לפתרון של @יוסי-יוסי-0 ??

    בינתיים בכל מה שניסיתי אם אני מרענן זה יוצא ממסך מלא

    אם אתה הצלחת לעשות משהו מוצלח אשמח מאד לקבל מידע

    ט מנותק
    ט מנותק
    טופטופיסט
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי טופטופיסט
    #4

    @ארי-דמרי
    בהשגחה פרטית בדיוק נכנסתי לפורום עכשיו ושמתי לב להודעה שלך,
    אם לא, לא יודע אם הייתי רואה.
    מותר לתייג אותי 😁

    תקרא פה את הבעיה תגיד אם זה מה שאתה צריך

    אני לא יודע אם יוסי יוסי העלה פתרון כלשהו

    תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א מנותק
      א מנותק
      ארי דמרי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #5

      @טופטופיסט היקר

      כן, זו הבעיה!

      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א ארי דמרי

        @טופטופיסט היקר

        כן, זו הבעיה!

        ט מנותק
        ט מנותק
        טופטופיסט
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #6

        @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

        כן, זו הבעיה!

        מצויין!

        זה הפתרון הכי טוב שקיים (אני אומר מידיעה כי חפרתי על זה בכל מקום אפשרי)
        אם משהו לא מובן אשמח להסביר!

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          ארי דמרי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #7
          פוסט זה נמחק!
          ט תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • א מנותק
            א מנותק
            ארי דמרי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי דמרי
            #8
            פוסט זה נמחק!
            ט תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א ארי דמרי

              פוסט זה נמחק!

              ט מנותק
              ט מנותק
              טופטופיסט
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #9

              @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

              את המזהה של המצגת?

              המזהה שנמצא בURL של המצגת

              @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

              איך אפשר לעשות שזה יתרענן כמו בקישור שגוגל יוצרת

              לא הבנתי מה זה הקישור שגוגל יוצרת.
              אבל זה לא יתרענן אוטומטי כי צריך לרענן ידנית או בקונטרול R אם זה מוצג במסך מלא

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • א ארי דמרי

                פוסט זה נמחק!

                ט מנותק
                ט מנותק
                טופטופיסט
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי טופטופיסט
                #10

                @ארי-דמרי
                לא הבנתי למה אתה עושה וובהוק ולא נכנס לקישור שהבאת בהודעה הראשונה ומציג אותו במסך מלא והתוסף מרענן?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א מנותק
                  א מנותק
                  ארי דמרי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי דמרי
                  #11

                  @טופטופיסט

                  הבעיה היא שהריענון מוציא מהמסך מלא

                  השימוש בוובהוק הוא כי אני מעונין לשלוט בכל התשדורת ולהשאיר לעצמי אפשרות לנתב את מי שרואה את המצגת לאן שאני רוצה

                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • א ארי דמרי

                    @טופטופיסט

                    הבעיה היא שהריענון מוציא מהמסך מלא

                    השימוש בוובהוק הוא כי אני מעונין לשלוט בכל התשדורת ולהשאיר לעצמי אפשרות לנתב את מי שרואה את המצגת לאן שאני רוצה

                    ט מנותק
                    ט מנותק
                    טופטופיסט
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #12

                    @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

                    הבעיה היא שהריענון מוציא מהמסך מלא

                    כשעשית ככה

                    https://docs.google.com/presentation/d/*******/present?slide=id.p
                    

                    ובכוכביות שמת את המזהה?

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א מנותק
                      א מנותק
                      ארי דמרי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #13

                      @טופטופיסט
                      שמתי בכוכבית את המזהה, ובריענון זה יוצא ממסך מלא
                      לך זה לא כך?

                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • א ארי דמרי

                        @טופטופיסט
                        שמתי בכוכבית את המזהה, ובריענון זה יוצא ממסך מלא
                        לך זה לא כך?

                        ט מנותק
                        ט מנותק
                        טופטופיסט
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #14

                        @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

                        לך זה לא כך?

                        לא.
                        איך אתה עושה מסך מלא בשלוש נקודות משמאל למעלה?

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          ארי דמרי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #15

                          @טופטופיסט

                          לא...

                          אתה צודק

                          af3fed71-5557-4ce5-b38f-5248c29f970f-image.png

                          עשיתי מסך מלא בצד ימין למטה
                          באמת כשאעושים בצד שמאל למעלה זה לא יוצא ממסך מלא

                          תודה רבה!

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • ט מנותק
                            ט מנותק
                            טופטופיסט
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #16

                            אגב,
                            מאיפה נלקח הנתונים?
                            גוגל שיטס?

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א מנותק
                              א מנותק
                              ארי דמרי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #17

                              כן
                              אם תרצה לדבר איתי באישי
                              אני לא מוצא כאן באתר דרך לעשות את זה

                              ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • א ארי דמרי

                                כן
                                אם תרצה לדבר איתי באישי
                                אני לא מוצא כאן באתר דרך לעשות את זה

                                ט מנותק
                                ט מנותק
                                טופטופיסט
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #18

                                @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

                                אם תרצה לדבר איתי באישי

                                לא צריך,
                                פעם הכנתי מצגת לזה.
                                בסוף החלטתי לעבור לאתר,
                                התחלתי עם זה זה די יפה אבל יש בו באגים וחסרים בו כל מיני דברים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א מנותק
                                  א מנותק
                                  ארי דמרי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #19

                                  לאיזה אתר?
                                  מעניין מאד לשמוע
                                  אבל אני חייב לעזוב עכשיו את המחשב
                                  איך רושמים כאן מיילים?

                                  ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • א ארי דמרי

                                    לאיזה אתר?
                                    מעניין מאד לשמוע
                                    אבל אני חייב לעזוב עכשיו את המחשב
                                    איך רושמים כאן מיילים?

                                    ט מנותק
                                    ט מנותק
                                    טופטופיסט
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #20

                                    @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

                                    לאיזה אתר?

                                    אני תכנתתי


                                    @ארי-דמרי כתב בבקשה | יצירת אתר שיציג מצגת דינמית שמגיעה ב - Webhook response ממייק:

                                    איך רושמים כאן מיילים?

                                    פשוט כותבים.

                                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א מנותק
                                      א מנותק
                                      ארי דמרי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ארי דמרי
                                      #21

                                      טוב, חשבתי שזה כמו בפרוג שאי אפשר ואפילו לא ניסיתי
                                      אשמח להתכתב איתך כאן

                                      ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • א ארי דמרי

                                        טוב, חשבתי שזה כמו בפרוג שאי אפשר ואפילו לא ניסיתי
                                        אשמח להתכתב איתך כאן

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טופטופיסט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #22

                                        @ארי-דמרי
                                        אתה יכול למחוק את המייל

                                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0

                                        שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                        נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                        בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                        הרשמה התחברות

                                        • התחברות

                                        • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                        • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                        • פוסט ראשון
                                          פוסט אחרון
                                        0
                                        • חוקי הפורום
                                        • פופולרי
                                        • לא נפתר
                                        • משתמשים
                                        • חיפוש גוגל בפורום
                                        • צור קשר