בירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו"
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו... -
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...גם כשאני מוחק הוא לא נמחק .....
-
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
רק שאין גישה אליו...
למי אין גישה? לכולם?
ע"י מי זה נעשה?
אז למה לא מוחקים וזהו? -
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...גם כשאני מוחק הוא לא נמחק .....
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...גם כשאני מוחק הוא לא נמחק .....
אם אתה מוחק ברור שהוא נימחק!
אבל כשמנהלים: בדרך כלל הוא לא נימחק, רק שאין גישה עליו......! -
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...גם כשאני מוחק הוא לא נמחק .....
אם אתה מוחק ברור שהוא נימחק!
אבל כשמנהלים: בדרך כלל הוא לא נימחק, רק שאין גישה עליו......! -
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@דוד-משה-1 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
העמוד נמחק
הוא לא נמחק, הוא קיים...
רק שאין גישה אליו...גם כשאני מוחק הוא לא נמחק .....
אם אתה מוחק ברור שהוא נימחק!
אבל כשמנהלים: בדרך כלל הוא לא נימחק, רק שאין גישה עליו......!@יוניתזון כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
אם אתה מוחק ברור שהוא נימחק!
אבל כשמנהלים: בדרך כלל הוא לא נימחק, רק שאין גישה עליוגם אם אתה מוחק למנהלים עדיין יש גישה...
@פדאל כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
זה הרי עדיין מופיע בחיפוש (בין פנימי בן גוגל)
ממש לא.
-
@מישהו12 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
אם אתה מחקת נושא שלך, גם למנהלים וגם לך יש עדיין גישה
איך אפשר לגשת לזה? זה נמחק מהרשימת נושאים שלך...
-
@מישהו12 כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
@עדלאידע אם יש לך לינק
ואם אני לא שומר את הקישור לפני שאני מוחק, אין עוד דרך לראות?
-
@עדלאידע פוסטים שאתה מוחק אתה יכול לראות את זה בשרשור.
נושא?
כנראה שבעיה...@יוסף-אלחנן כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
פוסטים שאתה מוחק אתה יכול לראות את זה בשרשור.
את זה אני יודע...
נושא?
כנראה שבעיה...אא"כ אני שומר לפני זה את הקישור...
-
@יוניתזון כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
אם אתה מוחק ברור שהוא נימחק!
אבל כשמנהלים: בדרך כלל הוא לא נימחק, רק שאין גישה עליוגם אם אתה מוחק למנהלים עדיין יש גישה...
@פדאל כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
זה הרי עדיין מופיע בחיפוש (בין פנימי בן גוגל)
ממש לא.
-
@עדלאידע כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
זה הרי עדיין מופיע בחיפוש (בין פנימי בן גוגל)
ממש לא.
אני הרבה פעמים הגעתי מחיפוש גוגל לעמוד שאין לי הרשאת גישה אליו'.
-
@yשמריהו כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
אני הרבה פעמים הגעתי מחיפוש גוגל לעמוד שאין לי הרשאת גישה אליו'.
לא הגיוני...
-
@yשמריהו כתב בבירור | מה זה אומר-"הגעתם לעמוד שאין לכם הרשאת צפייה בו":
אני הרבה פעמים הגעתי מחיפוש גוגל לעמוד שאין לי הרשאת גישה אליו'.
לא הגיוני...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות