בקשת מידע | נטסטיק של HUAWEI איך רואים SMS
-
תגובה: סמס בנטסטיק של HUAWEI
-
האם מישהו יודע מה הכתובת בגוגל של החשבון שלי בהוואווי, בעבר כל פעם שהייתי מתחבר עם כבל מעביר נתונים זה היה פותח לי את האתר, כרגע זה לא, ובתוך האתר שלהם אני לא מוצא איך אני מתחבר לחשבון שלי
תודה רבה, יעזור לי מאוד!
-
@צדיק-תמים כתב בבקשת מידע | נטסטיק של HUAWEI איך רואים SMS:
@דוגי
https://mitmachim.top/topic/32639/להורדה-סקריפט-לפתיחת-ממשק-הנתב-ראוטר-אוטומטיתניסתי וזה פותח לי דף שכתוב:
לא ניתן לגשת לאתר הזה
יש לבדוק אם יש שגיאה בהקלדה ב-fe80. -
@צדיק-תמים
תודה רבההקישור שהיה שם במקום ששלחת אותי לא נפתח לי
אבל קיבלתי קישור אחר שברוך ה' הצלחתי
http://192.168.8.1/html/home.htmlתודה רבה על העזרה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות