סמס בנטסטיק של HUAWEI
-
יש לי נטסטיק של אוואוי שקיבלתי דרכו הודעות SMS והרבה פעמים קרה שהוא לא הראה לי הודעות חדשות ובהמשך זה הסתדר היה פעמים שהייתי צריך לאפס את המודם כדי שזה יראה לאחרונה זה הפסיק להראות ושום דבר לא עוזר אם יש למישהו מידע יעזור לי מאד
נ.ב. וכן אם מישהו יודע אם ניתן לשלוח SMS אני לא הצלחתי לשלוח רק לקבל -
יש לי נטסטיק של אוואוי שקיבלתי דרכו הודעות SMS והרבה פעמים קרה שהוא לא הראה לי הודעות חדשות ובהמשך זה הסתדר היה פעמים שהייתי צריך לאפס את המודם כדי שזה יראה לאחרונה זה הפסיק להראות ושום דבר לא עוזר אם יש למישהו מידע יעזור לי מאד
נ.ב. וכן אם מישהו יודע אם ניתן לשלוח SMS אני לא הצלחתי לשלוח רק לקבל
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות