יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?
-
@shlomi1 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
איך אפשר ליצור קשר עם @yair אין לי אפשרות לשלוח הודעה פרטית
-
@nalbajari יש את הגרסה החדשה של בוסקילה
100 ש"ח
מעוניין? -
@יוסי-מחשבים אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
https://www.yossi-tikshoret.co.il/חנות/מכשירים-תומכי-כשר/שיאומי-תומך-כשר-xiaomi-qin/
זה שהוא תומך כשר זה אומר שאני יכול להכניס כרגע סים כשר של גולן או שצריך לפרוץ אותו וכו?
וכן יש רק סמס או שנשאר עליו הוויז והכל?
תודה -
@יוסי-מחשבים אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
https://www.yossi-tikshoret.co.il/חנות/מכשירים-תומכי-כשר/שיאומי-תומך-כשר-xiaomi-qin/
זה שהוא תומך כשר זה אומר שאני יכול להכניס כרגע סים כשר של גולן או שצריך לפרוץ אותו וכו?
וכן יש רק סמס או שנשאר עליו הוויז והכל?
תודה@lig148500 לא צריך פריצה
יש אפשרות אצלי להשאיר וויז ועוד -
@nalbajari יש את הגרסה החדשה של בוסקילה
100 ש"ח
מעוניין?@A0533057932 אני מעונין
-
@NTN318318 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
שלום אני צריך גירסה כשרה לשיאומי ל50 טלפונים מי שיודע שיעדכן אותי בקשה
ואלו הם מוכרי הגרסאות @0533133A @כוכב-ירושלמי @ishay @יוני @שלום-כהן @HVUSV1234 @itapi @אהרלה-המעצב @NATI
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות