יש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?
-
@שמואל אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
מכל מיני סיבות
אפשר לפרט אותם כאן, אחת ועיקרית בכל אופן. לא יזיק לאף אחד.
סיבה שמנחה את רוב יוצרי ומתכנתי ומתכנני הגירסאות - היא שהם לא רוצים לקחת על הכתפיים שלהם את הנזק הרוחני שייצא מהשארת אופציית ההתקנה פתוחה.
סיבה מספיקה בהחלט!! -
@shlomi1 אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
איך אפשר ליצור קשר עם @yair אין לי אפשרות לשלוח הודעה פרטית
-
@nalbajari יש את הגרסה החדשה של בוסקילה
100 ש"ח
מעוניין? -
@יוסי-מחשבים אמר ביש גירסה לא כשרה לשיאומי החדש?:
https://www.yossi-tikshoret.co.il/חנות/מכשירים-תומכי-כשר/שיאומי-תומך-כשר-xiaomi-qin/
זה שהוא תומך כשר זה אומר שאני יכול להכניס כרגע סים כשר של גולן או שצריך לפרוץ אותו וכו?
וכן יש רק סמס או שנשאר עליו הוויז והכל?
תודה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות