בעיה | אין לי שמע במחשב!
-
@דוד-משה-1
אני עם סטיק -
@דוד-משה-1
אני עם סטיק -
@דוד-משה-1
ירושלים -
@דוד-משה-1
ירושלים@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ירושלים
אני בני ברק אבל לפעמים מולץ להתחבר בחדר מחשבים ולהוריד
אגב הרופוס יכול להוריד קובץ יותר מעודכן -
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ירושלים
אני בני ברק אבל לפעמים מולץ להתחבר בחדר מחשבים ולהוריד
אגב הרופוס יכול להוריד קובץ יותר מעודכן@דוד-משה-1
תודה על הרצון
רק מה זה הרופוס -
@דוד-משה-1
תודה על הרצון
רק מה זה הרופוס -
@דוד-משה-1
תחליף לWindows 11 23h2 NH? -
@דוד-משה-1
תחליף לWindows 11 23h2 NH? -
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
@משחזר-מידע אולי אתה תדע לעזור לי (מקווה)
-
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
@משחזר-מידע אולי אתה תדע לעזור לי (מקווה)
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
אתה מדבר בהתקנה כי אם כן יש על זה שרשור בפורום איך להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות