בעיה | אין לי שמע במחשב!
-
אז אולי התנגשות דריברים @משה-מזרחי
-
לאחר המלצה להתקין מערכת הפעלה חדשה למחשב
@MAD התותח ניסה להתקין לי על אונקי את המערכת הזו
"Windows 11 23h2 NH" ומשם לצרוב למחשב
אך באמצע האתחול לכונן ע"י rufus-3.9
הוא נתקע וזה ההודעה שהופיע

@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ע וזה ההודעה שהופיע
נראה כמו בעייה בקובץ iso או בגישה אליו
אתה יכול לנסות עוד פעם
ואתה יכול להוריד עוד פעם את הקובץ -
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ע וזה ההודעה שהופיע
נראה כמו בעייה בקובץ iso או בגישה אליו
אתה יכול לנסות עוד פעם
ואתה יכול להוריד עוד פעם את הקובץ@דוד-משה-1
דבר ראשון תודה על המענה המהיר
2. ניסיתי מספר פעמים ולא הצלחתי
מה שכן הקובץ Windows 11 23h2 NH נראה פצצה
מצו"ב את המאפיינים של הקובץ (אולי הוא פגום)

-
@דוד-משה-1
דבר ראשון תודה על המענה המהיר
2. ניסיתי מספר פעמים ולא הצלחתי
מה שכן הקובץ Windows 11 23h2 NH נראה פצצה
מצו"ב את המאפיינים של הקובץ (אולי הוא פגום)

@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
אולי הוא פגום)
-
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
אולי הוא פגום)
@דוד-משה-1
המאפיינים לא נראה בסדר?
פשוט זה שעות להוריד... -
@דוד-משה-1
אני עם סטיק -
@דוד-משה-1
אני עם סטיק -
@דוד-משה-1
ירושלים -
@דוד-משה-1
ירושלים@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ירושלים
אני בני ברק אבל לפעמים מולץ להתחבר בחדר מחשבים ולהוריד
אגב הרופוס יכול להוריד קובץ יותר מעודכן -
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ירושלים
אני בני ברק אבל לפעמים מולץ להתחבר בחדר מחשבים ולהוריד
אגב הרופוס יכול להוריד קובץ יותר מעודכן@דוד-משה-1
תודה על הרצון
רק מה זה הרופוס -
@דוד-משה-1
תודה על הרצון
רק מה זה הרופוס -
@דוד-משה-1
תחליף לWindows 11 23h2 NH? -
@דוד-משה-1
תחליף לWindows 11 23h2 NH? -
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
@משחזר-מידע אולי אתה תדע לעזור לי (מקווה)
-
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
@משחזר-מידע אולי אתה תדע לעזור לי (מקווה)
@י-י-ל כתב בבעיה | אין לי שמע במחשב!:
ניסיתי להתקין ווינדוס מחדש והוא כותב לי שחסרים דריבריים והוא לא מעלה את הכונן
אתה מדבר בהתקנה כי אם כן יש על זה שרשור בפורום איך להתקין
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות