בקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3
-
-
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | מי יכול לעזור:
איך מחברים??
מצטער עכשיו שמתי לב שאינני מגיב לכותרת כזאת
@משחזר-מידע מחילה שיניתי את הכותרת אלף התנצלויות
-
@משחזר-מידע איך מחברים??
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
איך מחברים??
אמור להיות כפתור התאמה בbt
ואמור להיות בהגדרות המצלמה חיפוש התקני bt והתאמה ביניהם -
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
איך מחברים??
אמור להיות כפתור התאמה בbt
ואמור להיות בהגדרות המצלמה חיפוש התקני bt והתאמה ביניהם@משחזר-מידע יש רק את הכפתורים שבתמונה.
מצלימה שעשו לה ניתוק ווי פיי יכול להפריע? -
@משחזר-מידע יש רק את הכפתורים שבתמונה.
מצלימה שעשו לה ניתוק ווי פיי יכול להפריע?@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
יש רק את הכפתורים שבתמונה
בדוק במדריך
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
מצלימה שעשו לה ניתוק ווי פיי יכול להפריע?
BT ו-WIFI זה שני דברים שונים
השאלהאם נתרו את הBT או לא -
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
יש רק את הכפתורים שבתמונה
בדוק במדריך
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
מצלימה שעשו לה ניתוק ווי פיי יכול להפריע?
BT ו-WIFI זה שני דברים שונים
השאלהאם נתרו את הBT או לא@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
בדוק במדריך
איזה? שהגיע עם המוצר? הוא בסינית.....
סליחה על ההטרדה.... -
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
בדוק במדריך
איזה? שהגיע עם המוצר? הוא בסינית.....
סליחה על ההטרדה.... -
@משחזר-מידע כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
בדוק במדריך
איזה? שהגיע עם המוצר? הוא בסינית.....
סליחה על ההטרדה....@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
הוא בסינית.....
לא צריך להיות גאון גדול סהכ 3 אפשריות
-
@משחזר-מידע ||כאשר עבדתי אבדתי....||
-
@משחזר-מידע ||כאשר עבדתי אבדתי....||
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
כאשר עבדתי
כנראה לא עבדת מספיק
הבאתי לך באנגלית -
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
הוא בסינית.....
לא צריך להיות גאון גדול סהכ 3 אפשריות
@משחזר-מידע

לאיפה שלחת אותי??? -
@משחזר-מידע

לאיפה שלחת אותי???@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
לאיפה שלחת אותי???
לא שלחתיך לאף מקום
העליתי לך pdf
כנראה חסום בסינון שלך -
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
לאיפה שלחת אותי???
לא שלחתיך לאף מקום
העליתי לך pdf
כנראה חסום בסינון שלך@משחזר-מידע מה אני עושהה אני נטפריס'ט
-
@משחזר-מידע מה אני עושהה אני נטפריס'ט
-
@משחזר-מידע מה אני עושהה אני נטפריס'ט
-
@יוסף-אלחנן תודה רבה!!!!!!!!!!!
אני לא מצליח לתרגם לעברית.....
יש מה לעשות??? -
@ejay זה נטושטש לגמרי...
-
@ejay זה נטושטש לגמרי...
-
@יוסף-אלחנן תודה רבה!!!!!!!!!!!
אני לא מצליח לתרגם לעברית.....
יש מה לעשות???@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
אני לא מצליח לתרגם לעברית....
תנסה את זה

אחסוך ממך את ההמתנה לנטפרי...

1730216959774-yi-bluetooth-remote-controller-user-manual_page-0001 (1).zip
-
@קאלט-ע-בריה כתב בבקשת מידע | התאמת שלט למצלמת קנון מרק 2/3:
אני לא מצליח לתרגם לעברית....
תנסה את זה

אחסוך ממך את ההמתנה לנטפרי...

1730216959774-yi-bluetooth-remote-controller-user-manual_page-0001 (1).zip
@יוסף-אלחנן בקיצור לא שייך למצלמות קנון מרק 2/3

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
