בירור | פקודת מאקרו לסימניה
-
למישהו יש מושג כלשהו האם ואיך אפשר להגדיר פקודת מאקרו ליצירת סימניה, כשהשם של הסימניה הוא המילה המסומנת?
או לכל הפחות לעשות מאקרו של פתיחת החלונית 'סימניה'.
תודה@תפרוחניק-בלב יש לך כאן, אבל צריך להקפיד שבמילה המוסמנת לא יהיה מוסמן גם הרווח שהאחרי המילה, אחרת יתן שגיאה
Sub Macro1() With ActiveDocument.Bookmarks .Add Range:=Selection.Range, Name:=Selection.Range .DefaultSorting = wdSortByName .ShowHidden = False End With End Subאם יש לך עוד שאלות אשמח לענות בל''נ אבל אם אתה רוצה לחסוך כאבי ראש וליהנות מעימוד מקצועי במחיר זול, אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.
-
@תפרוחניק-בלב יש לך כאן, אבל צריך להקפיד שבמילה המוסמנת לא יהיה מוסמן גם הרווח שהאחרי המילה, אחרת יתן שגיאה
Sub Macro1() With ActiveDocument.Bookmarks .Add Range:=Selection.Range, Name:=Selection.Range .DefaultSorting = wdSortByName .ShowHidden = False End With End Subאם יש לך עוד שאלות אשמח לענות בל''נ אבל אם אתה רוצה לחסוך כאבי ראש וליהנות מעימוד מקצועי במחיר זול, אתה מוזמן לפנות אלי בפרטי.
@menajemmendel וואו, תודה לך ממש!
ולהורות לו למחוק את כל התווים המיותרים שלא קבילים בסימניות, כמו רווחים או ראשי תיבות וכו', יש אפשרות או שזה מסובך מדי?
-
@menajemmendel וואו, תודה לך ממש!
ולהורות לו למחוק את כל התווים המיותרים שלא קבילים בסימניות, כמו רווחים או ראשי תיבות וכו', יש אפשרות או שזה מסובך מדי?
@תפרוחניק-בלב זה לא מסובך אבל זה דורש עוד זמן עבודה, וכרגע אני לא פנוי לזה
-
@menajemmendel וואו, תודה לך ממש!
ולהורות לו למחוק את כל התווים המיותרים שלא קבילים בסימניות, כמו רווחים או ראשי תיבות וכו', יש אפשרות או שזה מסובך מדי?
@תפרוחניק-בלב תבקש מצ'אט GPT בדרך כלל הוא נותן קודים פשוטים בצורה נכונה ואם לא מתקן את זה כשאתה מתעקש שזה לא עובד
-
@תפרוחניק-בלב תבקש מצ'אט GPT בדרך כלל הוא נותן קודים פשוטים בצורה נכונה ואם לא מתקן את זה כשאתה מתעקש שזה לא עובד
@shishko ניסיתי, אבל זה לא עובד ככה סתם, ואין לי מושג איך אני מתחיל להתעסק עם כל המילים המסובכות האלה...
-
@shishko ניסיתי, אבל זה לא עובד ככה סתם, ואין לי מושג איך אני מתחיל להתעסק עם כל המילים המסובכות האלה...
@תפרוחניק-בלב אתה יודע מה לא עובד בסימניות? א"כ תבקש ממנו שישפר את הקוד הנ"ל שכאשר יש את הסימונים האלו והאלו זה לא יכתוב אותם בשם הסמנייה
בהצלחה!!! -
@תפרוחניק-בלב אתה יודע מה לא עובד בסימניות? א"כ תבקש ממנו שישפר את הקוד הנ"ל שכאשר יש את הסימונים האלו והאלו זה לא יכתוב אותם בשם הסמנייה
בהצלחה!!!@shishko @תפרוחניק-בלב יש לי כבר כזה קוד, אעלה:
Sub סימניה() With ActiveDocument.Bookmarks cleanText = Replace(Selection.Range, """", "") cleanText = Replace(cleanText, " ", "_") cleanText = Replace(cleanText, "'", "") cleanText = Replace(cleanText, "]", "") cleanText = Replace(cleanText, "[", "") cleanText = Replace(cleanText, "(", "") cleanText = Replace(cleanText, ")", "") MsgBox cleanText .Add Range:=Selection.Range, Name:=cleanText .DefaultSorting = wdSortByName .ShowHidden = False End With End Subתהנו
-
@shishko @תפרוחניק-בלב יש לי כבר כזה קוד, אעלה:
Sub סימניה() With ActiveDocument.Bookmarks cleanText = Replace(Selection.Range, """", "") cleanText = Replace(cleanText, " ", "_") cleanText = Replace(cleanText, "'", "") cleanText = Replace(cleanText, "]", "") cleanText = Replace(cleanText, "[", "") cleanText = Replace(cleanText, "(", "") cleanText = Replace(cleanText, ")", "") MsgBox cleanText .Add Range:=Selection.Range, Name:=cleanText .DefaultSorting = wdSortByName .ShowHidden = False End With End Subתהנו
@צדיק-ועניו למה זה בדיוק משמש להוריד את הרווחים או לעשות את הסימניה
-
@צדיק-ועניו למה זה בדיוק משמש להוריד את הרווחים או לעשות את הסימניה
@u88 גם וגם והכל ביחד [כולל יצירת פקודת מאקרו בשם 'סימניה' ולא בשם מפוברק אחר...]
-
@צדיק-ועניו למה זה בדיוק משמש להוריד את הרווחים או לעשות את הסימניה
@u88 רק יש לציין שחסר שם פקודה להסרת תווים של נקודות ופסיקים, אז הנה הקוד המלא:
Sub סימניה() With ActiveDocument.Bookmarks cleanText = Replace(Selection.Range, """", "") cleanText = Replace(cleanText, " ", "_") cleanText = Replace(cleanText, "'", "") cleanText = Replace(cleanText, "]", "") cleanText = Replace(cleanText, "[", "") cleanText = Replace(cleanText, "(", "") cleanText = Replace(cleanText, ")", "") cleanText = Replace(cleanText, ",", "") cleanText = Replace(cleanText, ".", "") MsgBox cleanText .Add Range:=Selection.Range, Name:=cleanText .DefaultSorting = wdSortByName .ShowHidden = False End With End Sub
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות