בעיה | נרטב לי הטלפון קשות
-
ואי הצלחתי!!
מה עכשיו?
אגב כשפתחתי קפץ ויצא עיגול קטן מלמטה נראלי זה המצלמה
להחזיר וזהו או שזה משהו בעייתי? -
אוקי אז אני אנסה אבל אין לי שום ניסיון בזה
להוציא את הבטריה זה טוב?
ניסתי להוציא בעדינות וזה די יוצא אבל גם קצת דבוק -
אוקי אז אני אנסה אבל אין לי שום ניסיון בזה
להוציא את הבטריה זה טוב?
ניסתי להוציא בעדינות וזה די יוצא אבל גם קצת דבוק@gyhgyh לא מוציאים את הטרייה, מנתקים אותה!!!
@gyhgyh כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
אגב כשפתחתי קפץ ויצא עיגול קטן מלמטה נראלי זה המצלמה
זה לא מצלמה
(סליחה) תסתכל למטה יש מקום בשביל זה, 
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
(ממתי מקרר מייבש יש לי שם בקבוקי מים אף פעם הם לא מתרוקנים)
לא כתבתי ברצינות, התכוונתי לומר שתמיד המיים מתייבשים בסוף השאלה כמה זמן לוקח עד שהם מתייבשים.
@ראובן-שבתי כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
ספוילר: אתה תצחק על מי שאמר לך שאורז סופח מים
ויכוח ישן בפורום לכאורה אתה צודק (יש על זה נושאים שלמים שטוענים שזה לא טוב ולאומת זה אנשים שטוענים שעזר להם ולך תתוכח...)
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
