בעיה | נרטב לי הטלפון קשות
-
ראיתי באיזה מקום שכתוב שכל האמצעי חימום שמייבשים זה לא טוב כי זה גורם למים להתאדות ולהתפזר בכל המכשיר בעצם
ואמרתם פה לפתוח את הטלפון, אבל הטלפון שיש לי זה לא טלפון שאפשר לפתוח ולהוציא את הבטריה
אז מה לעשות?
לבנתיים הטלפון באורז כבר כמעט שבוע, להוציא? -
ראיתי באיזה מקום שכתוב שכל האמצעי חימום שמייבשים זה לא טוב כי זה גורם למים להתאדות ולהתפזר בכל המכשיר בעצם
ואמרתם פה לפתוח את הטלפון, אבל הטלפון שיש לי זה לא טלפון שאפשר לפתוח ולהוציא את הבטריה
אז מה לעשות?
לבנתיים הטלפון באורז כבר כמעט שבוע, להוציא?@gyhgyh כתב בבעיה | נרטב לי הטלפון קשות:
ראיתי באיזה מקום שכתוב שכל האמצעי חימום שמייבשים זה לא טוב כי זה גורם למים להתאדות ולהתפזר בכל המכשיר בעצם
אתה מתכוון לעשות מבחוץ לא?
איך זה יפזר את המים?ואמרתם פה לפתוח את הטלפון, אבל הטלפון שיש לי זה לא טלפון שאפשר לפתוח ולהוציא את הבטריה
אפשר ואפשר
אז מה לעשות?
לבנתיים הטלפון באורז כבר כמעט שבוע, להוציא?אני חושב שתנסה לפתוח קודם!
מניסיון זה עוזר!!! -
ואי הצלחתי!!
מה עכשיו?
אגב כשפתחתי קפץ ויצא עיגול קטן מלמטה נראלי זה המצלמה
להחזיר וזהו או שזה משהו בעייתי? -
אוקי אז אני אנסה אבל אין לי שום ניסיון בזה
להוציא את הבטריה זה טוב?
ניסתי להוציא בעדינות וזה די יוצא אבל גם קצת דבוק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
