הסבר | לתועלת הרבים קצת סדר בענין דור 4 | מתעדכן
-
-
@יאיר-32 גם לי יש Q7 וכשהייתי ברמי לוי גם היה לי את הדבר המעצבן של +972 אבל כשניידתי לפרטנר הפסיק
-
ש שלוםפ התייחס לנושא זה ב
-
בהתחלה עבד לי כמה ימים אז נכבה ומאז לא עובד כלום
@י-פל כתב בהסבר | לתועלת הרבים קצת סדר בענין דור 4:
עובד לי מצויין.
מוזר????
-
@שלוםפ כתב בהסבר | לתועלת הרבים קצת סדר בענין דור 4:
@אורחל אפשר הסבר יותר מפורט? פשוט זה ממש דחוף לי לדעת.
עובד לי מצויין.
-
@י-פל דיברת איתם או משהו כזה?
לא עובד לי בסלקום
כל הזמן אני על 4g וכשאני מוציא או מקבל שיחה זה מיד יורד -
כללו של דבר, לאחר הרבה טלפונים עם נציגי השירות של סלקום:
בסלקום, דור 4, עם VOLTE עובד מצויין - אבל סיכוי טוב שמידי פעם תצטרכו להתקשר לשירות הלקוחות כדי לרענן אותו.
המלצה שלי: להתקשר בשעות בהן אין שירות לקוחות, לעבור לתמיכה הטכנית, ולבקש ריענון לחבילת הגלישה של ה0GB [קראתם נכון, אפס ג'יגה...].
אולי יתווכחו איתכם, אבל זה מה שעוזר למעשה. -
כללו של דבר, לאחר הרבה טלפונים עם נציגי השירות של סלקום:
בסלקום, דור 4, עם VOLTE עובד מצויין - אבל סיכוי טוב שמידי פעם תצטרכו להתקשר לשירות הלקוחות כדי לרענן אותו.
המלצה שלי: להתקשר בשעות בהן אין שירות לקוחות, לעבור לתמיכה הטכנית, ולבקש ריענון לחבילת הגלישה של ה0GB [קראתם נכון, אפס ג'יגה...].
אולי יתווכחו איתכם, אבל זה מה שעוזר למעשה. -
ש שלוםפ התייחס לנושא זה ב
-
לאחרונה יש תופעה שאם מחייגים מהוט לסלקום בדור 4 אז הוא מחייג בלי צליל חיוג אפילו שיש ממתינה אין צליל חיוג.
ובדור 3 יש צליל חיוג@יאיר-32 מעניין, זה בעיה שקוראת לי לפעמים גם בדור 3 (אני בסלקום)
-
החברה בה כולם יכולים להתחבר לדור 4 היא הוט מוביל ואין לה כרגע באגים (לפעמים השיחה נשמעת קצת מוזר).
בפרטנר רובם מחוברים לדור 4 ללא תקלות כלל אבל עדין לא כולם מחוברים כל מי שמניד עכשיו לפרטנר מתחבר לדור 4 ואם אתה כבר בפרטנר אפשר להחליף סים (כמו שעושים כהסים נעלם) ומתחבר לדור 4 ונראה לי שכל זה תקף גם בפלאפון.כנ"ל גם בסלקום אבל בסלקום יש באג שכשהפלאפון יורד לדור 3 מחוסר קליטה וכדו' הוא לא חוזר אוטומטית לדור 4 וצריך להחזיר אותו ידנית.
ברוך ה' הבאג הסתדר אבל עכשיו יש אנשים שיש להם דור 4 בלי וולט (שבפלאפון כשר אין שום משמעות לדור 4 בכזה מצב) אפשר להתקשר לשירות לקוחות ולעשות ריענון לשיחות ע"ג דור 4 ומסתדר.
גולן כמו סלקום.
ברמ"ל רובם מחוברים לדור 4 אבל יש כאלה שלא ומי שמחובר יש לו באג מעצבן שהקידומת של המספר היא לא 0 אלא +972
עדכון 05/08/25 כיום כולם מחוברים לדור 4 בהוט מוביל גולן פלאפון ורמי לוי ברמי לוי חלק עובד להם דור 4 רק בשיחות יוצאות ולא בנכנסות.
שימו לב הפעלת/השבתת-הפניית שיחות/שיחה ממתינה/חסימת שיחות לא עובדת באף חברה בדור 4!!! חוץ מהוט מובייל שהפניית שיחות וחסימת שיחות עובד בדור 4 אבל שיחה ממתינה לא. בפרטנר חלק מהדברים עובדים בדור 4.
כידוע מי שהכניס סים של פרטנר לפלאפון לא כשר צריך להתקשר ל*110, א"א להתקשר לזה כשהפלאפון על דור 4.
מי שיש לו עוד שאלות נשמח לענות עליהם כאן. -
@שלוםפ מה עם חברת פלאפון? לא הזכרת אותה
זה החברה הראשונה שיצא לי לראות שעובד שיחות דור 4 בכשר@ישראל-142 כתב בהסבר | לתועלת הרבים קצת סדר בענין דור 4:
מה עם חברת פלאפון? לא הזכרת אותה
זה החברה הראשונה שיצא לי לראות שעובד שיחות דור 4 בכשרהזכרתי ועוד איך
@שלוםפ כתב בהסבר | לתועלת הרבים קצת סדר בענין דור 4:
ונראה לי שכל זה תקף גם בפלאפון.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות