דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות

עזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
38 פוסטים 6 כותבים 736 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • תלת פאזית תלת פאזי

    @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

    לא מצליח לזהות

    אין איזה דרך לדעת לפי הדגם של הלוח וכדו'?

    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחימ מנותק
    משה מזרחי
    מדריכים
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #11

    @תלת-פאזי
    אפשר
    לא הבאת את הדגם
    תביא דגם מדוייק

    הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

    תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • משה מזרחימ משה מזרחי

      @תלת-פאזי
      אפשר
      לא הבאת את הדגם
      תביא דגם מדוייק

      תלת פאזית מנותק
      תלת פאזית מנותק
      תלת פאזי
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #12

      @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

      תביא דגם מדוייק

      איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
      איפה הוא צריך להיות?

      tlata.gam@gmail.com
      אין לי צ'אט!

      תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • תלת פאזית תלת פאזי

        @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

        תביא דגם מדוייק

        איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
        איפה הוא צריך להיות?

        תלת פאזית מנותק
        תלת פאזית מנותק
        תלת פאזי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #13

        @משה-מזרחי
        על הלוח זה מה שרשום:
        888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
        9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

        מדבקה חיצונית על המארז:
        1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

        עוד מדבקה חיצונית:
        d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

        מדבקה פנימית במארז:
        1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

        מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
        ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

        tlata.gam@gmail.com
        אין לי צ'אט!

        משה מזרחימ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
        0
        • תלת פאזית תלת פאזי

          @משה-מזרחי
          על הלוח זה מה שרשום:
          888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
          9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

          מדבקה חיצונית על המארז:
          1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

          עוד מדבקה חיצונית:
          d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

          מדבקה פנימית במארז:
          1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

          מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
          ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחימ מנותק
          משה מזרחי
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #14

          @תלת-פאזי
          https://support.hp.com/us-en/document/c04821805
          פה רשום DDR3

          הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

          תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • משה מזרחימ משה מזרחי

            @תלת-פאזי
            https://support.hp.com/us-en/document/c04821805
            פה רשום DDR3

            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #15

            @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

            פה רשום DDR3

            איפה?

            457b55e8-4434-4b7b-a791-3cde9e8ea1c5-image.png

            tlata.gam@gmail.com
            אין לי צ'אט!

            תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • תלת פאזית תלת פאזי

              @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

              תמונה איכותית של התושבת ראם

              תושבת ראם.JPG

              D מנותק
              D מנותק
              DAVID MMOD
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
              #16

              @תלת-פאזי זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)
              מחשב מצויין שאם רק תשים לו SSD ו16 GB יעבוד לך פגז

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • תלת פאזית תלת פאזי

                @משה-מזרחי
                על הלוח זה מה שרשום:
                888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
                9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

                מדבקה חיצונית על המארז:
                1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

                עוד מדבקה חיצונית:
                d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

                מדבקה פנימית במארז:
                1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

                מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
                ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

                ד מנותק
                ד מנותק
                דורש טוב
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #17

                @תלת-פאזי c04849779.pdf
                תראה עמ' 12

                תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                1
                • ד דורש טוב

                  @תלת-פאזי c04849779.pdf
                  תראה עמ' 12

                  תלת פאזית מנותק
                  תלת פאזית מנותק
                  תלת פאזי
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #18

                  @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                  תראה עמ' 12

                  👍

                  מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                  ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                  tlata.gam@gmail.com
                  אין לי צ'אט!

                  שניאור שמחש מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                  0
                  • תלת פאזית תלת פאזי

                    @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                    תראה עמ' 12

                    👍

                    מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                    ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמחש מנותק
                    שניאור שמח
                    צוות פיקוח מדריכים
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #19

                    @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                    ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                    איך שאמרו פה, עדיף 16

                    "אם לא תנסה, איך תדע?"

                    תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • תלת פאזית תלת פאזי

                      @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                      תראה עמ' 12

                      👍

                      מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                      ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                      מיגו להוציאמ מנותק
                      מיגו להוציאמ מנותק
                      מיגו להוציא
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #20

                      @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                      ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                      אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
                      זה לא איזה מחשב על.

                      מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                      ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                      תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • תלת פאזית תלת פאזי

                        @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                        פה רשום DDR3

                        איפה?

                        457b55e8-4434-4b7b-a791-3cde9e8ea1c5-image.png

                        תלת פאזית מנותק
                        תלת פאזית מנותק
                        תלת פאזי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                        #21

                        אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                        כאן נראה שהוא דור 4
                        לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                        @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                        @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                        @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                        @מיגו-להוציא

                        @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                        ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                        ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                        tlata.gam@gmail.com
                        אין לי צ'אט!

                        תלת פאזית מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                        0
                        • תלת פאזית תלת פאזי

                          אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                          כאן נראה שהוא דור 4
                          לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                          @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                          @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                          @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                          @מיגו-להוציא

                          @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                          ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                          ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                          תלת פאזית מנותק
                          תלת פאזית מנותק
                          תלת פאזי
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #22

                          e23b2a6a-23d3-4fbb-939b-d82ae69a85ac-RAM.jpg

                          איזה דור זה?
                          כי הוא לא נכנס לי, האם זה מלמד אותנו איזה דור המחשב שלי?

                          tlata.gam@gmail.com
                          אין לי צ'אט!

                          D תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תלת פאזית תלת פאזי

                            אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                            כאן נראה שהוא דור 4
                            לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                            @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                            @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                            @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                            @מיגו-להוציא

                            @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                            ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                            ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציאמ מנותק
                            מיגו להוציא
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #23

                            @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                            כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                            אם אחזתי נכון את הכיוון של התמונה,
                            הוי אומר שצריך למלא את הסלוטים השחורים

                            תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • תלת פאזית תלת פאזי

                              e23b2a6a-23d3-4fbb-939b-d82ae69a85ac-RAM.jpg

                              איזה דור זה?
                              כי הוא לא נכנס לי, האם זה מלמד אותנו איזה דור המחשב שלי?

                              D מנותק
                              D מנותק
                              DAVID MMOD
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #24

                              @תלת-פאזי זה DDR3
                              צדקתי!

                              תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                              1
                              • D DAVID MMOD

                                @תלת-פאזי זה DDR3
                                צדקתי!

                                תלת פאזית מנותק
                                תלת פאזית מנותק
                                תלת פאזי
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #25

                                @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                זה DDR3
                                צדקתי!

                                @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)

                                תפוס לשון ראשון או אחרון?

                                tlata.gam@gmail.com
                                אין לי צ'אט!

                                D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                  @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                  ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                                  אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
                                  זה לא איזה מחשב על.

                                  מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                                  ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                                  תלת פאזית מנותק
                                  תלת פאזית מנותק
                                  תלת פאזי
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                                  #26

                                  @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                  מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                                  ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                                  כנראה זה מה שמבואר שם בעמוד 13
                                  וכן להדיא בעמ' 14

                                  tlata.gam@gmail.com
                                  אין לי צ'אט!

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • תלת פאזית תלת פאזי

                                    @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                    זה DDR3
                                    צדקתי!

                                    @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                    זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)

                                    תפוס לשון ראשון או אחרון?

                                    D מנותק
                                    D מנותק
                                    DAVID MMOD
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #27

                                    @תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                    מקווה שהובנתי

                                    תלת פאזית 2 תגובות תגובה אחרונה
                                    1
                                    • D DAVID MMOD

                                      @תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                      מקווה שהובנתי

                                      תלת פאזית מנותק
                                      תלת פאזית מנותק
                                      תלת פאזי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                                      #28

                                      @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                      התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                      מקווה שהובנתי

                                      עכשיו הבנתי!
                                      👍

                                      tlata.gam@gmail.com
                                      אין לי צ'אט!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      1
                                      • D DAVID MMOD

                                        @תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                        מקווה שהובנתי

                                        תלת פאזית מנותק
                                        תלת פאזית מנותק
                                        תלת פאזי
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #29

                                        @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                        ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4

                                        ואיך זה מסתדר עם הכרטיס מסך?

                                        tlata.gam@gmail.com
                                        אין לי צ'אט!

                                        D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        0
                                        • תלת פאזית תלת פאזי

                                          @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                          ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4

                                          ואיך זה מסתדר עם הכרטיס מסך?

                                          D מנותק
                                          D מנותק
                                          DAVID MMOD
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #30

                                          @תלת-פאזי מה הקשר
                                          הכרטיס מסך הוא משתמש בזיכרון DDR3 והמחשב ב4
                                          כרטיס מסך יכול להתחבר לכל מחשב שיש לו אפשרות

                                          תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר