עזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות
-
@משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
לא מצליח לזהות
אין איזה דרך לדעת לפי הדגם של הלוח וכדו'?
-
@דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
מזהירים פה הרבה מזכרונות מאלי אבל על זכרון ראם לא ראיתי
אתה מתכוון בטח לאזהרות של זיכרונות אחסון [SSD / HDD]?
@תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
@דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
מזהירים פה הרבה מזכרונות מאלי אבל על זכרון ראם לא ראיתי
אתה מתכוון בטח לאזהרות של זיכרונות אחסון [SSD / HDD]?
כן
@דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
אבל על זכרון ראם לא ראיתי
-
@משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
לא מצליח לזהות
אין איזה דרך לדעת לפי הדגם של הלוח וכדו'?
-
@משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
תביא דגם מדוייק
איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
איפה הוא צריך להיות? -
@משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
תביא דגם מדוייק
איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
איפה הוא צריך להיות?@משה-מזרחי
על הלוח זה מה שרשום:


מדבקה חיצונית על המארז:

עוד מדבקה חיצונית:

מדבקה פנימית במארז:

מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:

-
@משה-מזרחי
על הלוח זה מה שרשום:


מדבקה חיצונית על המארז:

עוד מדבקה חיצונית:

מדבקה פנימית במארז:

מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:

-
-
@תלת-פאזי זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)
מחשב מצויין שאם רק תשים לו SSD ו16 GB יעבוד לך פגז -
@משה-מזרחי
על הלוח זה מה שרשום:


מדבקה חיצונית על המארז:

עוד מדבקה חיצונית:

מדבקה פנימית במארז:

מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:

-
@תלת-פאזי c04849779.pdf
תראה עמ' 12 -
@דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
תראה עמ' 12

מה זה אומר 'אפיק כפול'?
ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?@תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?
איך שאמרו פה, עדיף 16
-
@דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
תראה עמ' 12

מה זה אומר 'אפיק כפול'?
ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?@תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?
אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
זה לא איזה מחשב על.מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
-
אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים
כאן נראה שהוא דור 4
לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
@משה-מזרחי הבין שזה דור 3
@DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
@דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4@מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?
-
אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים
כאן נראה שהוא דור 4
לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
@משה-מזרחי הבין שזה דור 3
@DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
@דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4@מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?
-
אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים
כאן נראה שהוא דור 4
לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
@משה-מזרחי הבין שזה דור 3
@DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
@דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4@מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?
@תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?
אם אחזתי נכון את הכיוון של התמונה,
הוי אומר שצריך למלא את הסלוטים השחורים -
@תלת-פאזי זה DDR3
צדקתי! -
@תלת-פאזי זה DDR3
צדקתי!@DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
זה DDR3
צדקתי!@DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)
תפוס לשון ראשון או אחרון?
-
@תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?
אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
זה לא איזה מחשב על.מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
@מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.
ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.
כנראה זה מה שמבואר שם בעמוד 13
וכן להדיא בעמ' 14 -
@DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
זה DDR3
צדקתי!@DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)
תפוס לשון ראשון או אחרון?
@תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
מקווה שהובנתי -
@תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
מקווה שהובנתי@DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:
התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
מקווה שהובנתיעכשיו הבנתי!

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


