דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. עזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות

עזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות

מתוזמן נעוץ נעול הועבר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
38 פוסטים 6 כותבים 736 צפיות 5 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • משה מזרחימ משה מזרחי

    @תלת-פאזי
    לא מצליח לזהות
    אולי אחד המומחים יזהה לפי הצורה

    תלת פאזית מנותק
    תלת פאזית מנותק
    תלת פאזי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

    לא מצליח לזהות

    אין איזה דרך לדעת לפי הדגם של הלוח וכדו'?

    tlata.gam@gmail.com
    אין לי צ'אט!

    משה מזרחימ תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • תלת פאזית תלת פאזי

      @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

      מזהירים פה הרבה מזכרונות מאלי אבל על זכרון ראם לא ראיתי

      אתה מתכוון בטח לאזהרות של זיכרונות אחסון [SSD / HDD]?

      ד מנותק
      ד מנותק
      דורש טוב
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

      @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

      מזהירים פה הרבה מזכרונות מאלי אבל על זכרון ראם לא ראיתי

      אתה מתכוון בטח לאזהרות של זיכרונות אחסון [SSD / HDD]?

      כן

      @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

      אבל על זכרון ראם לא ראיתי

      תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • תלת פאזית תלת פאזי

        @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

        לא מצליח לזהות

        אין איזה דרך לדעת לפי הדגם של הלוח וכדו'?

        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחימ מנותק
        משה מזרחי
        מדריכים
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        @תלת-פאזי
        אפשר
        לא הבאת את הדגם
        תביא דגם מדוייק

        הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

        תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • משה מזרחימ משה מזרחי

          @תלת-פאזי
          אפשר
          לא הבאת את הדגם
          תביא דגם מדוייק

          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזית מנותק
          תלת פאזי
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

          תביא דגם מדוייק

          איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
          איפה הוא צריך להיות?

          tlata.gam@gmail.com
          אין לי צ'אט!

          תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • תלת פאזית תלת פאזי

            @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

            תביא דגם מדוייק

            איך אני מוצא את הדגם המדוייק?
            איפה הוא צריך להיות?

            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזית מנותק
            תלת פאזי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @משה-מזרחי
            על הלוח זה מה שרשום:
            888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
            9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

            מדבקה חיצונית על המארז:
            1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

            עוד מדבקה חיצונית:
            d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

            מדבקה פנימית במארז:
            1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

            מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
            ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

            tlata.gam@gmail.com
            אין לי צ'אט!

            משה מזרחימ ד 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • תלת פאזית תלת פאזי

              @משה-מזרחי
              על הלוח זה מה שרשום:
              888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
              9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

              מדבקה חיצונית על המארז:
              1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

              עוד מדבקה חיצונית:
              d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

              מדבקה פנימית במארז:
              1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

              מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
              ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחימ מנותק
              משה מזרחי
              מדריכים
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @תלת-פאזי
              https://support.hp.com/us-en/document/c04821805
              פה רשום DDR3

              הסיסמה לקבצים הדחוסים שלי : 1234

              תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • משה מזרחימ משה מזרחי

                @תלת-פאזי
                https://support.hp.com/us-en/document/c04821805
                פה רשום DDR3

                תלת פאזית מנותק
                תלת פאזית מנותק
                תלת פאזי
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15

                @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                פה רשום DDR3

                איפה?

                457b55e8-4434-4b7b-a791-3cde9e8ea1c5-image.png

                tlata.gam@gmail.com
                אין לי צ'אט!

                תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • תלת פאזית תלת פאזי

                  @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                  תמונה איכותית של התושבת ראם

                  תושבת ראם.JPG

                  D מנותק
                  D מנותק
                  DAVID MMOD
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי DAVID MMOD
                  #16

                  @תלת-פאזי זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)
                  מחשב מצויין שאם רק תשים לו SSD ו16 GB יעבוד לך פגז

                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                  1
                  • תלת פאזית תלת פאזי

                    @משה-מזרחי
                    על הלוח זה מה שרשום:
                    888d0875-f1ec-4a20-916e-bf8a891a7af9-צד ימין.JPG
                    9069d673-870f-4bf3-b8aa-2b29283374e9-צד שמאל.JPG

                    מדבקה חיצונית על המארז:
                    1facdb28-c9d3-43fa-a40a-66cd240a5684-מארז חיצוני.JPG

                    עוד מדבקה חיצונית:
                    d9839d6d-ae4d-4fa2-af86-0bbc48da7a06-עוד חיצונית.JPG

                    מדבקה פנימית במארז:
                    1b2ae6f1-8d1c-46ba-b25d-0153464ea6e3-מארז.JPG

                    מדבקה שעל המאוורר שעל המעבד:
                    ca24a8c2-4e6b-40fc-93f4-36228455e064-מאוורר.JPG

                    ד מנותק
                    ד מנותק
                    דורש טוב
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @תלת-פאזי c04849779.pdf
                    תראה עמ' 12

                    תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                    1
                    • ד דורש טוב

                      @תלת-פאזי c04849779.pdf
                      תראה עמ' 12

                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזית מנותק
                      תלת פאזי
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                      תראה עמ' 12

                      👍

                      מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                      ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                      tlata.gam@gmail.com
                      אין לי צ'אט!

                      שניאור שמחש מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                      0
                      • תלת פאזית תלת פאזי

                        @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                        תראה עמ' 12

                        👍

                        מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                        ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמחש מנותק
                        שניאור שמח
                        צוות פיקוח מדריכים
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                        ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                        איך שאמרו פה, עדיף 16

                        "אם לא תנסה, איך תדע?"

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • תלת פאזית תלת פאזי

                          @דורש-טוב כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                          תראה עמ' 12

                          👍

                          מה זה אומר 'אפיק כפול'?
                          ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציאמ מנותק
                          מיגו להוציא
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #20

                          @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                          ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                          אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
                          זה לא איזה מחשב על.

                          מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                          ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                          תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • תלת פאזית תלת פאזי

                            @משה-מזרחי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                            פה רשום DDR3

                            איפה?

                            457b55e8-4434-4b7b-a791-3cde9e8ea1c5-image.png

                            תלת פאזית מנותק
                            תלת פאזית מנותק
                            תלת פאזי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                            #21

                            אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                            כאן נראה שהוא דור 4
                            לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                            @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                            @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                            @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                            @מיגו-להוציא

                            @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                            ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                            ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                            tlata.gam@gmail.com
                            אין לי צ'אט!

                            תלת פאזית מיגו להוציאמ 2 תגובות תגובה אחרונה
                            0
                            • תלת פאזית תלת פאזי

                              אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                              כאן נראה שהוא דור 4
                              לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                              @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                              @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                              @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                              @מיגו-להוציא

                              @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                              ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                              ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                              תלת פאזית מנותק
                              תלת פאזית מנותק
                              תלת פאזי
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              e23b2a6a-23d3-4fbb-939b-d82ae69a85ac-RAM.jpg

                              איזה דור זה?
                              כי הוא לא נכנס לי, האם זה מלמד אותנו איזה דור המחשב שלי?

                              tlata.gam@gmail.com
                              אין לי צ'אט!

                              D תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • תלת פאזית תלת פאזי

                                אז למעיישה יש כאן מחלוקת המומחים

                                כאן נראה שהוא דור 4
                                לפי הכרטיס מסך נראה שהוא דור 3
                                @משה-מזרחי הבין שזה דור 3
                                @DAVID-MMOD מכיר את הדגם ונראה לו שזה דור 4
                                @דורש-טוב הביא מקור שזה דור 4

                                @מיגו-להוציא

                                @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                                ?????? כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציאמ מנותק
                                מיגו להוציא
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                כוונתך למלא את סלוט מס' 1 ו- 3? לפי התמונות שכאן?

                                אם אחזתי נכון את הכיוון של התמונה,
                                הוי אומר שצריך למלא את הסלוטים השחורים

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • תלת פאזית תלת פאזי

                                  e23b2a6a-23d3-4fbb-939b-d82ae69a85ac-RAM.jpg

                                  איזה דור זה?
                                  כי הוא לא נכנס לי, האם זה מלמד אותנו איזה דור המחשב שלי?

                                  D מנותק
                                  D מנותק
                                  DAVID MMOD
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @תלת-פאזי זה DDR3
                                  צדקתי!

                                  תלת פאזית תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • D DAVID MMOD

                                    @תלת-פאזי זה DDR3
                                    צדקתי!

                                    תלת פאזית מנותק
                                    תלת פאזית מנותק
                                    תלת פאזי
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                    זה DDR3
                                    צדקתי!

                                    @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                    זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)

                                    תפוס לשון ראשון או אחרון?

                                    tlata.gam@gmail.com
                                    אין לי צ'אט!

                                    D תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • מיגו להוציאמ מיגו להוציא

                                      @תלת-פאזי כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                      ומה יותר מומלץ זיכרון אחד של 16GB או שני זיכרונות של 8GB או 4 זיכרונות של 4GB?

                                      אתה לא באמת תרגיש שינויים בביצועים
                                      זה לא איזה מחשב על.

                                      מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                                      ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                                      תלת פאזית מנותק
                                      תלת פאזית מנותק
                                      תלת פאזי
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                                      #26

                                      @מיגו-להוציא כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                      מה שכן, אאל"ט שמעתי טענה שבאינטל כדאי למלא את כל הסלוטים.

                                      ואם אתה שם 2 של 8 כדאי לשים אותם בסלוט שהכי רחוק מהמעבד, ולדלג אחד ולמלא את הבא.

                                      כנראה זה מה שמבואר שם בעמוד 13
                                      וכן להדיא בעמ' 14

                                      tlata.gam@gmail.com
                                      אין לי צ'אט!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • תלת פאזית תלת פאזי

                                        @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                        זה DDR3
                                        צדקתי!

                                        @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                        זה כנראה DDR4 (מהיכרות עם הדגם)

                                        תפוס לשון ראשון או אחרון?

                                        D מנותק
                                        D מנותק
                                        DAVID MMOD
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                        מקווה שהובנתי

                                        תלת פאזית 2 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • D DAVID MMOD

                                          @תלת-פאזי התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                          מקווה שהובנתי

                                          תלת פאזית מנותק
                                          תלת פאזית מנותק
                                          תלת פאזי
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי תלת פאזי
                                          #28

                                          @DAVID-MMOD כתב בעזרה | נייח | ללא זיכרון ראם | החזרתו לפעילות:

                                          התכוונתי שמה שצילמת זה DDR3 ולפי''ז המחשב מקבל רק DDR4
                                          מקווה שהובנתי

                                          עכשיו הבנתי!
                                          👍

                                          tlata.gam@gmail.com
                                          אין לי צ'אט!

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          1

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר