בירור | אפליקציה צוותי מד"א השיאומי חצי טאץ
-
אשמח אם מישהו יודע האם אפליקציה של צוותי מגן דוד אדום ומערך הכוננים עובדות חלק בשיאומי חצי טא'ץ והאם צריך גירסה מסוימת בשביל שיעבוד, אני מתכוון מבחינת מיקום, קבלת מקרים שוטף וכו'
@Somso כתב בבירור | אפליקציה צוותי מד"א השיאומי חצי טאץ:
אשמח אם מישהו יודע האם אפליקציה של צוותי מגן דוד אדום ומערך הכוננים עובדות חלק בשיאומי חצי טא'ץ והאם צריך גירסה מסוימת בשביל שיעבוד, אני מתכוון מבחינת מיקום, קבלת מקרים שוטף וכו'
אני חושב שאפשר לשאול את המוכר , אני קניתי חצי טאץ לא מזמן הוא שאל אותי לפני זה תוכנות אם אני רוצה או לא אבל אני לא זוכר אם אפליקציה אזות גם היה חלק או לא
אבל בכל מקרה תנסה לשאול אותו -
אשמח אם מישהו יודע האם אפליקציה של צוותי מגן דוד אדום ומערך הכוננים עובדות חלק בשיאומי חצי טא'ץ והאם צריך גירסה מסוימת בשביל שיעבוד, אני מתכוון מבחינת מיקום, קבלת מקרים שוטף וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות