בקשת מידע | אפליקציות בשיאומי
-
@יאיא כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
האפליקציה של מד''א צוותים לא נפתחת
קוראים לאפליקציה מד"א שלי?
-
@יאיא כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
האפליקציה של מד''א צוותים לא נפתחת
קוראים לאפליקציה מד"א שלי?
-
@שניאור-שמח זה האפליקציה

@יאיא כן? -
@יאיא כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
איך להעלות את הapk?
אני מבין שאתה חדש בתחום, תמתין אשתדל להעלות לך קובץ מוכן.
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
@יאיא כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
איך להעלות את הapk?
אני מבין שאתה חדש בתחום, תמתין אשתדל להעלות לך קובץ מוכן.
חשוב מאוד, הרבה אנשים צריכים...
-
@דוד-חזן כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
https://drive.google.com/file/d/1IONwH3gtMh_iqGlavMAQVnBGpZ605g7F******/view?usp=sharing
@יאיא לה֫עתיק את הקישור להדביק בדפדפן למחוק מהקישור את ה * וללחוץ אנטר לאחר מכן.
(נשלח לנטפרי כבר.)- עובד כמו שצריך
- @יאיא צריך קודם למחוק את הקודם ואז להתקין..
-
-
@יחצ כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
@דוד-חזן
למה אני מצליח ? הורדתי את *מה אתה לא מצליח? להוריד? להתקין?
-
@יחצ כתב בבקשת מידע | אפליקציות בשיאומי:
@דוד-חזן
למה אני מצליח ? הורדתי את *מה אתה לא מצליח? להוריד? להתקין?
@שניאור-שמח
להוריד -
@שניאור-שמח
להוריד -
-
@יחצ מוזר, תחכה שיפתח
-
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
