דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. המלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון

המלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
128 פוסטים 38 כותבים 13.1k צפיות 54 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • E e613

    @אברהם-אברהם-1
    שלחתי ולא הגיע
    והאם אפשר גם לקבל חזרה

    א מנותק
    א מנותק
    אברהם אברהם 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #9

    @e613 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

    שלחתי ולא הגיע

    באיזה פורמט הכנסת המספרים?

    E תגובה 1 תגובה אחרונה
    0
    • א אברהם אברהם 1

      @e613 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

      שלחתי ולא הגיע

      באיזה פורמט הכנסת המספרים?

      E מנותק
      E מנותק
      e613
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #10

      @אברהם-אברהם-1
      ללא הספירה 0 בתחילת המספר
      501234567

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינסי מנותק
        יעקב מ. פינס
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #11

        איך אני שומע הודעות ששלחו לי?

        גם שלוחצים על 2 לא קורה כלום

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א מנותק
          א מנותק
          איש פשוט מאוד
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #12

          זה לא עובד לי
          יש כאן מישהו שעבד לו?

          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • E e613

            @אברהם-אברהם-1
            ללא הספירה 0 בתחילת המספר
            501234567

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם אברהם 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #13

            @e613 @איש-פשוט-מאוד

            תנסו עכשיו

            E תגובה 1 תגובה אחרונה
            0
            • א אברהם אברהם 1

              @e613 @איש-פשוט-מאוד

              תנסו עכשיו

              E מנותק
              E מנותק
              e613
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
              #14

              @אברהם-אברהם-1
              IMG_8702.jpeg
              יפה מאוד

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0
              • י מנותק
                י מנותק
                יונץ
                מורחק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #15
                פוסט זה נמחק!
                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • י יונץ

                  פוסט זה נמחק!

                  E מנותק
                  E מנותק
                  e613
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #16

                  @אברהם-אברהם-1
                  הודעה קולית זה לא שלח
                  מעניין

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E e613

                    @אברהם-אברהם-1
                    הודעה קולית זה לא שלח
                    מעניין

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אברהם אברהם 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #17

                    @e613
                    אחרי השארת ההודעה חכה עד האישור של השליחה לא של ההקלטה.

                    יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אברהם אברהם 1

                      @e613
                      אחרי השארת ההודעה חכה עד האישור של השליחה לא של ההקלטה.

                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינסי מנותק
                      יעקב מ. פינס
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #18

                      @אברהם-אברהם-1
                      יש דרך גם לקבל הודעות?

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                        @אברהם-אברהם-1
                        יש דרך גם לקבל הודעות?

                        א מנותק
                        א מנותק
                        אברהם אברהם 1
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #19

                        @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                        @אברהם-אברהם-1
                        יש דרך גם לקבל הודעות?

                        כן.

                        זה בהמשך.

                        יעקב מ. פינסי י מ ה 4 תגובות תגובה אחרונה
                        1
                        • א אברהם אברהם 1

                          @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                          @אברהם-אברהם-1
                          יש דרך גם לקבל הודעות?

                          כן.

                          זה בהמשך.

                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינסי מנותק
                          יעקב מ. פינס
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                          #20

                          @אברהם-אברהם-1
                          המערכת תהיה בתשלום מתישהו?

                          וגם זה נראה שהמקבל לא מקבל מהמס' שלי אלא ממס' כללי לכולם (מה שיוצר בעיה אם כמה שלוחים לאותו אדם)

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • א אברהם אברהם 1

                            חדש!

                            יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

                            אבל יש לו רק טלפון כשר?!

                            אז הנה הפתרון!

                            מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

                            מספר המערכת: 08-302-0707

                            עריכה:

                            • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

                            • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

                            • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

                            • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

                            שיכלולים בדרך:

                            * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

                            נשמח לשמוע ממכם הצעות.

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אלי כ 0
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #21

                            @אברהם-אברהם-1
                            לא הבנתי כ''כ מה זה בדיוק?
                            מי שיש לו פלפאפון עם וואצפ מתקשר למספר הזה ושולח הודעה?

                            א תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אלי כ 0

                              @אברהם-אברהם-1
                              לא הבנתי כ''כ מה זה בדיוק?
                              מי שיש לו פלפאפון עם וואצפ מתקשר למספר הזה ושולח הודעה?

                              א מנותק
                              א מנותק
                              אברהם אברהם 1
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #22

                              @אלי-כ-0 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                              @אברהם-אברהם-1
                              לא הבנתי כ''כ מה זה בדיוק?
                              מי שיש לו פלפאפון עם וואצפ מתקשר למספר הזה ושולח הודעה?

                              מי שאין לו,
                              והוא צריך לשלוח למישהו שיש לו.

                              א תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • א אברהם אברהם 1

                                @אלי-כ-0 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                @אברהם-אברהם-1
                                לא הבנתי כ''כ מה זה בדיוק?
                                מי שיש לו פלפאפון עם וואצפ מתקשר למספר הזה ושולח הודעה?

                                מי שאין לו,
                                והוא צריך לשלוח למישהו שיש לו.

                                א מנותק
                                א מנותק
                                אלי כ 0
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #23

                                @אברהם-אברהם-1
                                ואוו גאוני. תודה ענקית

                                תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • א אברהם אברהם 1

                                  @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                  @אברהם-אברהם-1
                                  יש דרך גם לקבל הודעות?

                                  כן.

                                  זה בהמשך.

                                  י מנותק
                                  י מנותק
                                  יחצ
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #24

                                  @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                  זה בהמשך.

                                  מתי אתה יודע להגיד?
                                  ואם זה יעלה כסף כמו ש @יעקב-מ-פינס אמר?

                                  תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  1
                                  • א אברהם אברהם 1

                                    @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                    י מנותק
                                    י מנותק
                                    יוסף ח
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #25

                                    @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                    @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                    בדוק ב100% שזה בוט לא רשמי!!!

                                    ט תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אברהם אברהם 1

                                      @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                      @אברהם-אברהם-1
                                      יש דרך גם לקבל הודעות?

                                      כן.

                                      זה בהמשך.

                                      מ מנותק
                                      מ מנותק
                                      ממענדל
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי ממענדל
                                      #26

                                      @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                      @אברהם-אברהם-1
                                      יש דרך גם לקבל הודעות?

                                      כן.

                                      זה בהמשך.

                                      מחכים, זה יהי' יעיל ביותר!

                                      תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • י יוסף ח

                                        @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                        @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                        בדוק ב100% שזה בוט לא רשמי!!!

                                        ט מנותק
                                        ט מנותק
                                        טופטופיסט
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #27

                                        @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                        @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                        בשביל שזה יהיה בוט רשמי צריך חשבון עסקי.
                                        והחשבון הזה לא עסקי.
                                        תעשה 1+1...

                                        ח תגובה 1 תגובה אחרונה
                                        1
                                        • ט טופטופיסט

                                          @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                          @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                          בשביל שזה יהיה בוט רשמי צריך חשבון עסקי.
                                          והחשבון הזה לא עסקי.
                                          תעשה 1+1...

                                          ח מנותק
                                          ח מנותק
                                          חיים הרשקופ
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                          #28

                                          @טופטופיסט כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                          @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                          @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

                                          בשביל שזה יהיה בוט רשמי צריך חשבון עסקי.
                                          והחשבון הזה לא עסקי.
                                          תעשה 1+1...

                                          זה לא נכון

                                          I תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר