דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. המלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון

המלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
128 פוסטים 38 כותבים 13.1k צפיות 54 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אברהם אברהם 1
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי אברהם אברהם 1
    #1

    חדש!

    יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

    אבל יש לו רק טלפון כשר?!

    אז הנה הפתרון!

    מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

    מספר המערכת: 08-302-0707

    עריכה:

    • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

    • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

    • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

    • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

    שיכלולים בדרך:

    * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

    נשמח לשמוע ממכם הצעות.

    ט I ג E א 12 תגובות תגובה אחרונה
    29
    • א אברהם אברהם 1

      חדש!

      יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

      אבל יש לו רק טלפון כשר?!

      אז הנה הפתרון!

      מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

      מספר המערכת: 08-302-0707

      עריכה:

      • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

      • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

      • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

      • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

      שיכלולים בדרך:

      * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

      נשמח לשמוע ממכם הצעות.

      ט מנותק
      ט מנותק
      טופטופיסט
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @אברהם-אברהם-1
      פיתוח שלך?

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • א אברהם אברהם 1

        חדש!

        יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

        אבל יש לו רק טלפון כשר?!

        אז הנה הפתרון!

        מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

        מספר המערכת: 08-302-0707

        עריכה:

        • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

        • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

        • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

        • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

        שיכלולים בדרך:

        * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

        נשמח לשמוע ממכם הצעות.

        I מנותק
        I מנותק
        ivrפון
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

        רכת טלפונית לשליחת הודעות וו

        לא ממיליץ לך אני גם פיתחתי באמצאות ספרייה לא רשימית
        ווואסטפ חסמו לי אותו לאחר 24 שעות עקב כך שאנשים שלחו ספאם

        א י 2 תגובות תגובה אחרונה
        1
        • ט טופטופיסט

          @אברהם-אברהם-1
          פיתוח שלך?

          א מנותק
          א מנותק
          אברהם אברהם 1
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4
          פוסט זה נמחק!
          תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • I ivrפון

            @אברהם-אברהם-1 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

            רכת טלפונית לשליחת הודעות וו

            לא ממיליץ לך אני גם פיתחתי באמצאות ספרייה לא רשימית
            ווואסטפ חסמו לי אותו לאחר 24 שעות עקב כך שאנשים שלחו ספאם

            א מנותק
            א מנותק
            אברהם אברהם 1
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

            I י 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • א אברהם אברהם 1

              @ivrפון מי אומר לך שזה לא רישמית?

              I מנותק
              I מנותק
              ivrפון
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי חברים
              #6

              @אברהם-אברהם-1 כי רוב האנשים לא פותחים בוט רשמי
              אם זה בוט רשמי מה טוב ומה נעים

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              1
              • א אברהם אברהם 1

                חדש!

                יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

                אבל יש לו רק טלפון כשר?!

                אז הנה הפתרון!

                מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

                מספר המערכת: 08-302-0707

                עריכה:

                • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

                • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

                • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

                • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

                שיכלולים בדרך:

                * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

                נשמח לשמוע ממכם הצעות.

                ג מנותק
                ג מנותק
                גבר
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @אברהם-אברהם-1 השימוש במערכת כרוך בתשלום?

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • א אברהם אברהם 1

                  חדש!

                  יש הרבה פעמים שמישהו צריך לשלוח למישהו וואטסאפ,

                  אבל יש לו רק טלפון כשר?!

                  אז הנה הפתרון!

                  מערכת טלפונית לשליחת הודעות וואטסאפ כולל הודעות קוליות

                  מספר המערכת: 08-302-0707

                  עריכה:

                  • שמיעת הודעות בשלוחה 8 (נסיוני) בכדי להגיב, נא להגיב על ההודעה שקיבלתם בלבד - אחרת זה לא יגיע לנמען.

                  • קבלת צינתוק כשיש הודעה חדשה - בשלוחה 3

                  • נוספה האפשרות לשליחת הודעות גם לחו''ל.

                  • שליחה מהירה - שמירת אנשי קשר לשליחה מהירה ללא צורך בהקשת המספר בשליחה

                  שיכלולים בדרך:

                  * קבלת הודעות לטלפון כשיש תשובה על ההודעה.

                  נשמח לשמוע ממכם הצעות.

                  E מנותק
                  E מנותק
                  e613
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                  #8

                  @אברהם-אברהם-1
                  שלחתי ולא הגיע
                  והאם אפשר גם לקבל חזרה

                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                  0
                  • E e613

                    @אברהם-אברהם-1
                    שלחתי ולא הגיע
                    והאם אפשר גם לקבל חזרה

                    א מנותק
                    א מנותק
                    אברהם אברהם 1
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @e613 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                    שלחתי ולא הגיע

                    באיזה פורמט הכנסת המספרים?

                    E תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • א אברהם אברהם 1

                      @e613 כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                      שלחתי ולא הגיע

                      באיזה פורמט הכנסת המספרים?

                      E מנותק
                      E מנותק
                      e613
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @אברהם-אברהם-1
                      ללא הספירה 0 בתחילת המספר
                      501234567

                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                      0
                      • יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינסי מנותק
                        יעקב מ. פינס
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        איך אני שומע הודעות ששלחו לי?

                        גם שלוחצים על 2 לא קורה כלום

                        תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • א מנותק
                          א מנותק
                          איש פשוט מאוד
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          זה לא עובד לי
                          יש כאן מישהו שעבד לו?

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          0
                          • E e613

                            @אברהם-אברהם-1
                            ללא הספירה 0 בתחילת המספר
                            501234567

                            א מנותק
                            א מנותק
                            אברהם אברהם 1
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                            #13

                            @e613 @איש-פשוט-מאוד

                            תנסו עכשיו

                            E תגובה 1 תגובה אחרונה
                            0
                            • א אברהם אברהם 1

                              @e613 @איש-פשוט-מאוד

                              תנסו עכשיו

                              E מנותק
                              E מנותק
                              e613
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @אברהם-אברהם-1
                              IMG_8702.jpeg
                              יפה מאוד

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • י מנותק
                                י מנותק
                                יונץ
                                מורחק
                                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                #15
                                פוסט זה נמחק!
                                E תגובה 1 תגובה אחרונה
                                0
                                • י יונץ

                                  פוסט זה נמחק!

                                  E מנותק
                                  E מנותק
                                  e613
                                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                  #16

                                  @אברהם-אברהם-1
                                  הודעה קולית זה לא שלח
                                  מעניין

                                  א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                  0
                                  • E e613

                                    @אברהם-אברהם-1
                                    הודעה קולית זה לא שלח
                                    מעניין

                                    א מנותק
                                    א מנותק
                                    אברהם אברהם 1
                                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                    #17

                                    @e613
                                    אחרי השארת ההודעה חכה עד האישור של השליחה לא של ההקלטה.

                                    יעקב מ. פינסי תגובה 1 תגובה אחרונה
                                    0
                                    • א אברהם אברהם 1

                                      @e613
                                      אחרי השארת ההודעה חכה עד האישור של השליחה לא של ההקלטה.

                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינסי מנותק
                                      יעקב מ. פינס
                                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                      #18

                                      @אברהם-אברהם-1
                                      יש דרך גם לקבל הודעות?

                                      א תגובה 1 תגובה אחרונה
                                      0
                                      • יעקב מ. פינסי יעקב מ. פינס

                                        @אברהם-אברהם-1
                                        יש דרך גם לקבל הודעות?

                                        א מנותק
                                        א מנותק
                                        אברהם אברהם 1
                                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                                        #19

                                        @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                        @אברהם-אברהם-1
                                        יש דרך גם לקבל הודעות?

                                        כן.

                                        זה בהמשך.

                                        יעקב מ. פינסי י מ ה 4 תגובות תגובה אחרונה
                                        1
                                        • א אברהם אברהם 1

                                          @יעקב-מ-פינס כתב בהמלצה | חדש! לבעלי טלפונים כשרים - שליחת וואטסאפ ע''י שיחת טלפון:

                                          @אברהם-אברהם-1
                                          יש דרך גם לקבל הודעות?

                                          כן.

                                          זה בהמשך.

                                          יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינסי מנותק
                                          יעקב מ. פינס
                                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי יעקב מ. פינס
                                          #20

                                          @אברהם-אברהם-1
                                          המערכת תהיה בתשלום מתישהו?

                                          וגם זה נראה שהמקבל לא מקבל מהמס' שלי אלא ממס' כללי לכולם (מה שיוצר בעיה אם כמה שלוחים לאותו אדם)

                                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                                          0

                                          שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                                          נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                                          בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                                          הרשמה התחברות

                                          • התחברות

                                          • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                                          • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                                          • פוסט ראשון
                                            פוסט אחרון
                                          0
                                          • חוקי הפורום
                                          • פופולרי
                                          • לא נפתר
                                          • משתמשים
                                          • חיפוש גוגל בפורום
                                          • צור קשר