שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
האם זה גם משנה את הimei?
@יצחק-מזרחי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
האם זה גם משנה את הimei?
לא
-
האם החנות של קייראויד כבר ניתנת להתקנה?
-
האם החנות של קייראויד כבר ניתנת להתקנה?
-
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

-
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann בהגדרות ≥ חשבונות זה לא נמצא?
-
לא
-
אין לי בהגדרות את האפשרות חשבונות
screen-20240718-184417[1].mp4 -
אין לי בהגדרות את האפשרות חשבונות
screen-20240718-184417[1].mp4 -
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

תוריד את הסים מהמכשיר
-
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

-
@malkiel-heymann תוריד את זה, תתקין את זה ובתוך האפליקציה תחפש "חשבונות", אחד מהתוצאות יפתח לך את המסך שאתה צריך
@רפאל-vnkl כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@malkiel-heymann תוריד את זה, תתקין את זה ובתוך האפליקציה תחפש "חשבונות", אחד מהתוצאות יפתח לך את המסך שאתה צריך
@malkiel-heymann ניסית?
-
כן אבל זה משום מה קופץ ולא עובד
screen-20240718-194517[1].mp4 -
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

יש אפשרות להשבית את האפליקצייה של החייגן ?
-
ואז מה
-
ואז מה
@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
ואז מה
ואז לראות אם זה עוזר, אוליי יעזור לאפס את המכשיר גם
-
נישיתי לאפס לא עזר אני ינעשה להשבית חייגן אבל יש הרבה אפלייקציות של טלפון איזה להשבית?screen-20240718-200855[1].mp4
-
נישיתי לאפס לא עזר אני ינעשה להשבית חייגן אבל יש הרבה אפלייקציות של טלפון איזה להשבית?screen-20240718-200855[1].mp4
@malkiel-heymann את האפליקציה בשם "טלפון"
-
השבתתי זה לא עזר
-
עם קיירואיד לא עובד יש תוכנת סינון אחרת ?
או שיש פיתרון לקיירואיד? -
עם קיירואיד לא עובד יש תוכנת סינון אחרת ?
או שיש פיתרון לקיירואיד?@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
עם קיירואיד לא עובד יש תוכנת סינון אחרת ?
לא ברמה הזו, ולא קרוב אליה, ובכל מקרה לא כאן המקום לדון בזה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות