שיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.9.8 גרסת בטא ציבורית!
-
@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
כשאני מנעשה להתקין המחשב מראה את זה מה לעשות?

איזה מחשב יש לך ?
זה מעבד ARM או 32 BITS ?
אם זה 32BITS אין מה לעשות כ"כ, צריך לנסות על מחשב יותר חדש, ואם זה ARM יתכן שאני אצרך להתאים את התוכנה@לא-מתייאש אשמח שתתאים לי את התוכנה תודה רבה
-
@לא-מתייאש אשמח שתתאים לי את התוכנה תודה רבה
פוסט זה נמחק! -
ניסיתי להתקין את קיירואיד אבל המעבד שלי לא מתאים לא -מתייאש אמר לי שהוא יכול להתאים לי את התוכנה
-
זה המעבד

-
זה המעבד

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
זה המעבד

המעבד תומך ב64 סיבות אך המערכת היא 32, צריך להתקין מערכת 64 סיבות,אני לא אתאים את התוכנה ל32
-
האם זה גם משנה את הimei?
-
האם זה גם משנה את הimei?
@יצחק-מזרחי כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
האם זה גם משנה את הimei?
לא
-
האם החנות של קייראויד כבר ניתנת להתקנה?
-
האם החנות של קייראויד כבר ניתנת להתקנה?
-
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

-
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann בהגדרות ≥ חשבונות זה לא נמצא?
-
לא
-
אין לי בהגדרות את האפשרות חשבונות
screen-20240718-184417[1].mp4 -
אין לי בהגדרות את האפשרות חשבונות
screen-20240718-184417[1].mp4 -
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
אשמח לדעת איפוה החשבונות האלה נמצאים כי אני לא מוצא אותם

תוריד את הסים מהמכשיר
-
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

-
@malkiel-heymann תוריד את זה, תתקין את זה ובתוך האפליקציה תחפש "חשבונות", אחד מהתוצאות יפתח לך את המסך שאתה צריך
@רפאל-vnkl כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
@malkiel-heymann תוריד את זה, תתקין את זה ובתוך האפליקציה תחפש "חשבונות", אחד מהתוצאות יפתח לך את המסך שאתה צריך
@malkiel-heymann ניסית?
-
כן אבל זה משום מה קופץ ולא עובד
screen-20240718-194517[1].mp4 -
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

@malkiel-heymann כתב בשיתוף | להכשיר (כמעט) כל אנדרואיד לוויז ומייל בלבד – קיידרואיד 0.7.4 גרסת בטא ציבורית!:
הורדתי את הסים וזה מה שמופיע

יש אפשרות להשבית את האפליקצייה של החייגן ?
-
ואז מה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות