מדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!
-
A adi התייחס לנושא זה ב
-
יש לי בעיה (כמו שקרה להרבה למעלה) שהגיבוי שוקל 0 , הבנתי שצריך לשנות בSIZE, אבל לא הבנתי בדיוק איפה ? ולמה לשנות? אם משהו יכול לשלוח תמונה אני הודה לו מאוד, תודה....
@יפה-מרדכי לא נראה לי שמישהו הצליח לבצע את הגיבוי
אשמח שמישהו יכתוב אם זה עבד לו
אני ניסיתי הרבה זמן בסוף התייאשתי... -
@יפה-מרדכי לא נראה לי שמישהו הצליח לבצע את הגיבוי
אשמח שמישהו יכתוב אם זה עבד לו
אני ניסיתי הרבה זמן בסוף התייאשתי... -
@יפה-מרדכי MMI RES.BIN
-
E e613 התייחס לנושא זה ב
-
R r0l0gin התייחס לנושא זה ב
-
מ מישהו12 התייחס לנושא זה ב
-
(אופציונלי) להחזיר את הגירסה שהיתה במכשיר.
אם אני לא מחזיר הגירסה שלי בפלאפון נשארת כשרה???
@10110000 -
@גיבור אחרי כל השלבים אני מחבר את הפלאפון למחשב והוא נדלק מיד והתוכנה לא קולטת אותו יש מה לעשות?
-
(אופציונלי) להחזיר את הגירסה שהיתה במכשיר.
אם אני לא מחזיר הגירסה שלי בפלאפון נשארת כשרה???
@10110000 -
@שלוםפ אעזה מכשיר זה? אתה לוחץ על הכפתור השמאלי העליון? תוציא בטריה ותכניס ותנסה שוב. תראה מה מופיע במנהל ההתקנים אם מראה סימן שאלה על המכשיר במנהל ההתקנים
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות