בעיה | גז נכבה ברגע שעוזבים את כפתור ההדלקה
-
ברגע שאני מדליק את הגז ועוזב את הכפתור הגז נכבה. הבנתי שזה כנראה בעיה בחיישן שלא מזהה שהגז דלוק ומכבה מטעמי ביטחון. מה עושים?
-
ברגע שאני מדליק את הגז ועוזב את הכפתור הגז נכבה. הבנתי שזה כנראה בעיה בחיישן שלא מזהה שהגז דלוק ומכבה מטעמי ביטחון. מה עושים?
@פלוני-אלמוני כתב בבעיה | גז נכבה ברגע שעוזבים את כפתור ההדלקה:
מה עושים?
תנסה לקרב מעט (לעקם) את החיישן כלפי האש
אם לא עוזר כנראה צריך להחליף -
@פלוני-אלמוני כתב בבעיה | גז נכבה ברגע שעוזבים את כפתור ההדלקה:
מה עושים?
תנסה לקרב מעט (לעקם) את החיישן כלפי האש
אם לא עוזר כנראה צריך להחליף@תלת-פאזי
איך מחליפים? אפשר לבד? -
@תלת-פאזי
איך מחליפים? אפשר לבד?@פלוני-אלמוני כתב בבעיה | גז נכבה ברגע שעוזבים את כפתור ההדלקה:
איך מחליפים? אפשר לבד?
זה אמור להיות חיבור בהברגה, ניתן לעשות לבד- צריך למצוא תנור בפח ולפרק לו, או לנסות לקנות חדש
-
ברגע שאני מדליק את הגז ועוזב את הכפתור הגז נכבה. הבנתי שזה כנראה בעיה בחיישן שלא מזהה שהגז דלוק ומכבה מטעמי ביטחון. מה עושים?
@פלוני-אלמוני כתב בבעיה | גז נכבה ברגע שעוזבים את כפתור ההדלקה:
ברגע שאני מדליק את הגז ועוזב את הכפתור הגז נכבה. הבנתי שזה כנראה בעיה בחיישן שלא מזהה שהגז דלוק ומכבה מטעמי ביטחון. מה עושים?
תשפשף את החיישן עם צמר פלדה, לפעמים זה עוזר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות