עכבר בווינדוס 7
-
@יוני תחפש באתר החברה של החברה של המחשב שלך, לפי דגם מדויק.
או שתבדוק עם יש לך עדיין עדכונים שעוד לא עדכנת. -
@a-y-f אין שם באתר כי המחשב היה ווינדוס 10 והתקנתי עליו 7 ולכן הדרייברים שיש באתר הם ל10 בדגם הזה
ולגבי עדכונים הכל מעודכן ואין עוד עדכונים זמינים -
@a-y-f תנסה לבדוק במנהל התקנים אם יש שם באחד מהדברים סימן אזהרה צהוב
שזה אומר שזה לא תקין -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
-
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
@יוני אמר בעכבר בווינדוס 7:
1 Aspire E 11
,תנסה את זה ותדווח.
יש שם הרבה ישומים איזה מהם אני צריך להתקין אתה יודע? -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
@יוני אמר בעכבר בווינדוס 7:
1 Aspire E 11
,תנסה את זה ותדווח.
יש שם הרבה ישומים איזה מהם אני צריך להתקין אתה יודע? -
@יוני תעשה מה שאני עשיתי, זה לא אתר שנמצא במקום סודי. פשוט כתבתי ( באנגלית כמובן ) דריבר לעכבר - דגם המחשב- סוג מערכת ההפעלה, זה מהראשונים, תבדוק אולי תמצא טובים יותר.
-
@a-y-f עכשיו זה עובד בסדר גמור
אני מקווה שהצדדים נכונים
אם אני מחליק למטה אז זה יורד וכן להפך אבל ההחלקה למעלה פחות טובה@יוני כן שמתי לב שבווינדוס 10 זה הפוך
לי במחשב -7 יש לי בלוח בקרה התקן בשם סמרט פאד ששמה אתה יכול להגדיר מה כל פעולה עושה רק שאני חושב שזה מקובע למחשב ולא נייד -
@a-y-f עכשיו זה עובד בסדר גמור
אני מקווה שהצדדים נכונים
אם אני מחליק למטה אז זה יורד וכן להפך אבל ההחלקה למעלה פחות טובה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


