עכבר בווינדוס 7
-
שלום וברכה רצית לדעת האם יש אפשרות לגלול דף למטה באמצאות אחיזת שתי אצבעות על העכבר המגע של הנייד כמו בווינדוס 10 ? תודה רבה

@יוני אמר בעכבר בווינדוס 7:
שלום וברכה רצית לדעת האם יש אפשרות לגלול דף למטה באמצאות אחיזת שתי אצבעות על העכבר המגע של הנייד כמו בווינדוס 10 ? תודה רבה

למיטב ידיעתי זה כן קשור לווינדוס 10
עיין כאן
https://support.microsoft.com/he-il/help/4027871/windows-10-touchpad-gestures
אולי תוכנות חיצוניות של החברה יכולים גם לספק את אותה מחווה -
@יוני תחפש באתר החברה של החברה של המחשב שלך, לפי דגם מדויק.
או שתבדוק עם יש לך עדיין עדכונים שעוד לא עדכנת. -
@a-y-f אין שם באתר כי המחשב היה ווינדוס 10 והתקנתי עליו 7 ולכן הדרייברים שיש באתר הם ל10 בדגם הזה
ולגבי עדכונים הכל מעודכן ואין עוד עדכונים זמינים -
@a-y-f תנסה לבדוק במנהל התקנים אם יש שם באחד מהדברים סימן אזהרה צהוב
שזה אומר שזה לא תקין -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
-
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
מה הדגם המדויק?
acer
1 Aspire E 11
2 ES1-111-c1cw
זה מה שיש לי על המדבקה -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
@יוני אמר בעכבר בווינדוס 7:
1 Aspire E 11
,תנסה את זה ותדווח.
יש שם הרבה ישומים איזה מהם אני צריך להתקין אתה יודע? -
@a-y-f אמר בעכבר בווינדוס 7:
@יוני אמר בעכבר בווינדוס 7:
1 Aspire E 11
,תנסה את זה ותדווח.
יש שם הרבה ישומים איזה מהם אני צריך להתקין אתה יודע?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות

