מדריך | איך לגבות אנשי קשר מNOKIA 215 כשר וועדה!
-
@10110000 אגב למה כל פעולה שאני עושה נתקלת בשגיאה
אני מנסה לשאוב את הגרסה שלי ולא הולך אחר כך ניסתי לצרוב את הגרסה שהביאו פה בלי ששאבתי וגם אותו שגיאה
זה השגיאה שמראה לי

-
@EMG כן זה די פשוט .... תשנה את הערך לגודל שלמה שכתוב בsize של הקובץ עצמו..
ברוב המכשירים (שאבתי לפחות 4) הגודל של הקובץ mmi res הוא- 0X679A60
בהצלחה לכולם... ולעשות עם זה רק דברים טובים...
@איש-הישראלי עשיתי לפי מה שכתבת זה מה שכותב לי
אתה יודע מה הבעיה ?
בעצם אני מנסה לשאוב את הגירסה שלי לפני שאני שם את הגירסה עם האופציה לגבות אנשי קשר שהעלו פה

-
@איש-הישראלי עשיתי לפי מה שכתבת זה מה שכותב לי
אתה יודע מה הבעיה ?
בעצם אני מנסה לשאוב את הגירסה שלי לפני שאני שם את הגירסה עם האופציה לגבות אנשי קשר שהעלו פה

@EMG לא הבנתי.. טענת pac או לא?
-
@איש-הישראלי עשיתי לפי מה שכתבת זה מה שכותב לי
אתה יודע מה הבעיה ?
בעצם אני מנסה לשאוב את הגירסה שלי לפני שאני שם את הגירסה עם האופציה לגבות אנשי קשר שהעלו פה

-
A adi התייחס לנושא זה ב
-
יש לי בעיה (כמו שקרה להרבה למעלה) שהגיבוי שוקל 0 , הבנתי שצריך לשנות בSIZE, אבל לא הבנתי בדיוק איפה ? ולמה לשנות? אם משהו יכול לשלוח תמונה אני הודה לו מאוד, תודה....
@יפה-מרדכי לא נראה לי שמישהו הצליח לבצע את הגיבוי
אשמח שמישהו יכתוב אם זה עבד לו
אני ניסיתי הרבה זמן בסוף התייאשתי... -
@יפה-מרדכי לא נראה לי שמישהו הצליח לבצע את הגיבוי
אשמח שמישהו יכתוב אם זה עבד לו
אני ניסיתי הרבה זמן בסוף התייאשתי... -
@יפה-מרדכי MMI RES.BIN
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
