דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. כללי - עזרה הדדית
  3. עזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???

עזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???

מתוזמן נעוץ נעול הועבר כללי - עזרה הדדית
6 פוסטים 4 כותבים 287 צפיות 2 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • א מנותק
    א מנותק
    אהרן 0
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    שלום וברכה . בעז''ה
    הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
    ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
    ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
    אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבה

    נ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש

    צדיק תמיםצ מ 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1ד מנותק
      דוד משה 1
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי דוד משה 1
      #2

      הייתי ממליץ לך לעשות שיבוט במקום העתקה זה סיכון לחומר זה תוכנה להעתקת דיסקים minitoolpartitionwizard.exe

      וזה התוכנה שבקשת

      א תגובה 1 תגובה אחרונה
      0
      • דוד משה 1ד דוד משה 1

        הייתי ממליץ לך לעשות שיבוט במקום העתקה זה סיכון לחומר זה תוכנה להעתקת דיסקים minitoolpartitionwizard.exe

        וזה התוכנה שבקשת

        א מנותק
        א מנותק
        אהרן 0
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
        #3

        @דוד-משה-1
        אולי תוכל בבקשה להדריך אותי איך בדיוק לעשות את השיבוט בתוכנה

        ותודה רבה רבה על העזרה (מצטער לא יכול עדיין לעשות לייק)

        סליחה על ההקפצה , פשוט לא היה לי זמן כ''כ להתעסק בזה...

        תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • א אהרן 0

          שלום וברכה . בעז''ה
          הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
          ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
          ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
          אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבה

          נ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש

          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמיםצ מנותק
          צדיק תמים
          מדריכים
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @אהרן-0 קודם כל תכבה את המחשב. המינימום בכזה מצב הוא להעתיק בצורה חיצונית ולא להשתמש במחשב שעליו הכונן רץ

          רוצה לזכור קריאת שמע בזמן? לחץ כאן! || אתר שכולו מדריכים

          א תגובה 1 תגובה אחרונה
          0
          • צדיק תמיםצ צדיק תמים

            @אהרן-0 קודם כל תכבה את המחשב. המינימום בכזה מצב הוא להעתיק בצורה חיצונית ולא להשתמש במחשב שעליו הכונן רץ

            א מנותק
            א מנותק
            אהרן 0
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @צדיק-תמים זה לא של המחשב ,זה דיסק קשיח חיצוני...

            תגובה 1 תגובה אחרונה
            1
            • א אהרן 0

              שלום וברכה . בעז''ה
              הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
              ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
              ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
              אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבה

              נ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש

              מ מנותק
              מ מנותק
              משחזר מידע
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי משחזר מידע
              #6

              @אהרן-0 כתב בעזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???:

              הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%

              אפשר לראות צילומ מלא של דוח הSMART?

              @אהרן-0 כתב בעזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???:

              בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי]

              מצב חמור ביותר
              מסכנים הלקוחות שלו
              חומר חשוב חייבים לגבות ללא קשר למצב הבריאות
              גם בדיסק חדש מהניילונים ובריאות של

              1,000,000^1,000,000%
              

              ובמילים מיליון בחזקת מליון אחוז


              הפעלת ניהול דיסקים דרך הקובץ המצורף

              Hex editor חינמי

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              0

              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

              הרשמה התחברות

              • התחברות

              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
              • פוסט ראשון
                פוסט אחרון
              0
              • חוקי הפורום
              • פופולרי
              • לא נפתר
              • משתמשים
              • חיפוש גוגל בפורום
              • צור קשר