עזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???
-
שלום וברכה . בעז''ה
הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבהנ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש
-
הייתי ממליץ לך לעשות שיבוט במקום העתקה זה סיכון לחומר זה תוכנה להעתקת דיסקים minitoolpartitionwizard.exe
-
הייתי ממליץ לך לעשות שיבוט במקום העתקה זה סיכון לחומר זה תוכנה להעתקת דיסקים minitoolpartitionwizard.exe
@דוד-משה-1
אולי תוכל בבקשה להדריך אותי איך בדיוק לעשות את השיבוט בתוכנהותודה רבה רבה על העזרה (מצטער לא יכול עדיין לעשות לייק)
סליחה על ההקפצה , פשוט לא היה לי זמן כ''כ להתעסק בזה...
-
שלום וברכה . בעז''ה
הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבהנ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש
-
@אהרן-0 קודם כל תכבה את המחשב. המינימום בכזה מצב הוא להעתיק בצורה חיצונית ולא להשתמש במחשב שעליו הכונן רץ
@צדיק-תמים זה לא של המחשב ,זה דיסק קשיח חיצוני...
-
שלום וברכה . בעז''ה
הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
ואמר לי שצריך לגבות את החומר כמה שיותר מהר [ ש- בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי],
ועכשיו חזרתי הבייתה ואני לא מצליח להעתיק זה מתחיל להעתיק ופתאום נתקע ותוקע את כל המחשב (מקלדת\ עכבר\ רשת)
אם מישהו יוכל לעזור לי אולי , תודה רבהנ.ב. אם מישהו יוכל להעלות לכאן תוכנה לבדיקת מצב בריאות של כוננים, אשמח מאד, תודה רבה מראש
@אהרן-0 כתב בעזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???:
הייתי היום אצל טכנאי והוא בדק לי את הדיסק קשיח ואמר לי שמצב הבריאות שלו הוא נמוך מאד - 4%
אפשר לראות צילומ מלא של דוח הSMART?
@אהרן-0 כתב בעזרה | מצב בריאות של הכוננן הקשיח נמוך , מה לעשות ???:
בד''כ במצב בריאות של 20 % הוא כבר אומר לעשות גיבוי]
מצב חמור ביותר
מסכנים הלקוחות שלו
חומר חשוב חייבים לגבות ללא קשר למצב הבריאות
גם בדיסק חדש מהניילונים ובריאות של1,000,000^1,000,000%ובמילים מיליון בחזקת מליון אחוז
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות