הסבר | סקירה פלאפון DOOV R17
-
@מלכהלה כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
זה יענו מוצר סיני??? למה הכל בסינית?
זה מוצר סיני, אבל יש עברית..
-
@מלכהלה כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
זה יענו מוצר סיני??? למה הכל בסינית?
זה מוצר סיני, אבל יש עברית..
@שניאור-שמח ואפשר לסמוך על הסיניות שלן?
-
@אוהב-ספר-0 כמובן
ההתקנה פשוטה? -
-
@yeh-0 אחי הייתי מעלה בכיף רק שמחר אני צריך להחזיר תפלאפון לחנות למה יש לו דפקת שהוא לא מתחבר למחשב
@אור-יוסף כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
@yeh-0 אחי הייתי מעלה בכיף רק שמחר אני צריך להחזיר תפלאפון לחנות למה יש לו דפקת שהוא לא מתחבר למחשב
מחר זה לא היום..

-
@שניאור-שמח ואפשר לסמוך על הסיניות שלן?
-
-
@yeh-0 הוא שיואמי
@אור-יוסף אז אשמח לדעת אם הוא מומלץ? לקנות אותו או לא?
@שניאור-שמח השאלה שלי בעצם אם זה שווה את הכסף למרות שזה סיני -
@yeh-0 הוא שיואמי
@אור-יוסף אז אשמח לדעת אם הוא מומלץ? לקנות אותו או לא?
@שניאור-שמח השאלה שלי בעצם אם זה שווה את הכסף למרות שזה סיני -
@אור-יוסף היה לבחורה ההיא פעם סייף 10, מקשים לא אמורים להפריע אם יש טאצ', לא כן? בעצם השאלה שלי אם לקנות לה או לא?
מאיפה אתה קנית?@מלכהלה יש טאצ, לקנות או לא אני לא יודע, זה ענין של טעם לפי דעתי הפלאפון סבבה,ותו לא, לגבי קניה קניתי אותו מיבנה בחנות https://www.digisire.co.il/items/6700497-מכשיר-DOOV-R17-PRO-חצי-טאץ-חצי-מקשים-64GB-4GB-RAM- אני ספציפית הלכתי לחנות אבל אפשר להזמין (סתם כך היום אני מחזיר אותו לחנות בגלל באג שהוא לא מתחבר למחשב נ.ב יש גם גירסאות כשרות
-
@מלכהלה יש טאצ, לקנות או לא אני לא יודע, זה ענין של טעם לפי דעתי הפלאפון סבבה,ותו לא, לגבי קניה קניתי אותו מיבנה בחנות https://www.digisire.co.il/items/6700497-מכשיר-DOOV-R17-PRO-חצי-טאץ-חצי-מקשים-64GB-4GB-RAM- אני ספציפית הלכתי לחנות אבל אפשר להזמין (סתם כך היום אני מחזיר אותו לחנות בגלל באג שהוא לא מתחבר למחשב נ.ב יש גם גירסאות כשרות
-
@מלכהלה אם היא צריכה את זה לSMS וכדו' אז אין בעיה סבבה שתקנה אבל בהכי זול יש יותר זול ממה שהבאתי https://online.tikshoretishit.co.il/product/doov-r17-pro/
-
https://drive.google.com/file/d/1J5ZPCDdfqlBOdGRAEA_VNFXriFm74N16/view?usp=drive_link הפלאפון עצמו
https://drive.google.com/file/d/1e_YNj9_0gMes1_99WDqlY79XOsj-YV_1/view?usp=drive_link מקשים
לכל השואלים יש שיחות בVOLTE
סה"כ פלאפון חמוד הF22 PRO לעניות דעתי עדיף
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות