הסבר | סקירה פלאפון DOOV R17
-
@אוהב-ספר-0 למה אמור להיות הבדל של 200 בגלל צ-ב-ע?
@מלכהלה
החנות הזו יותר יקרה בכל הצבעים,
אך זו בחירה שלך האם לקנות צבעוני בחנות הזו או לקנות שחור/לבן/כחול במקומות אחרים. -
@מלכהלה
החנות הזו יותר יקרה בכל הצבעים,
אך זו בחירה שלך האם לקנות צבעוני בחנות הזו או לקנות שחור/לבן/כחול במקומות אחרים.@אוהב-ספר-0 אשמח לכחול, לא ללבן או שחור.
-
@אוהב-ספר-0 אשמח לכחול, לא ללבן או שחור.
-
@אוהב-ספר-0 כמובן
ההתקנה פשוטה? -
@אוהב-ספר-0 כמובן
ההתקנה פשוטה?@מלכהלה
אין לי מושג, יש אחרים בפורום שמבינים בזה, [אל תשאלי אותי מי].
בכל מקרה הייתי מציע לך לשאול גם חנויות אחרות זולות יותר האם יש להם צבעים נוספים. -
-
@אור-יוסף כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
סה"כ פלאפון חמוד הF22 PRO לעניות דעתי עדיף
דווקא נראה שלא
יש 2 יציאות סים, כניסה לכרטיס, מצלמה 13 מגה פיקסל ועוד@נרוש כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
@אור-יוסף כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
סה"כ פלאפון חמוד הF22 PRO לעניות דעתי עדיף
דווקא נראה שלא
יש 2 יציאות סים, כניסה לכרטיס, מצלמה 13 מגה פיקסל ועודאני גם חושב שזה יתרונות מאוד משמעותיים, וגם זה עם שיחות דור 4
היתרון של ה-F22 הוא שיש לו מעבד יותר חזק, אבל בכל זאת עדיף לדעתי את היתרונות של ה-DOOV R17 כמו שאמרת
-
@אור-יוסף כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
https://send.magicode.me/send-file/file/5c90eef6d1a0646c0ccdfe25db6fbdcb982b27b9/view לחסומים
זה גם נחסם בנטפרי כי לא שברת את הקישור (למשל כוכביות באמצע)
-
@מלכהלה כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
זה יענו מוצר סיני??? למה הכל בסינית?
זה מוצר סיני, אבל יש עברית..
-
@מלכהלה כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
זה יענו מוצר סיני??? למה הכל בסינית?
זה מוצר סיני, אבל יש עברית..
@שניאור-שמח ואפשר לסמוך על הסיניות שלן?
-
@אוהב-ספר-0 כמובן
ההתקנה פשוטה? -
-
@yeh-0 אחי הייתי מעלה בכיף רק שמחר אני צריך להחזיר תפלאפון לחנות למה יש לו דפקת שהוא לא מתחבר למחשב
@אור-יוסף כתב בהסבר | סקירה פלאפון DOOV R17:
@yeh-0 אחי הייתי מעלה בכיף רק שמחר אני צריך להחזיר תפלאפון לחנות למה יש לו דפקת שהוא לא מתחבר למחשב
מחר זה לא היום..

-
@שניאור-שמח ואפשר לסמוך על הסיניות שלן?
-
-
@yeh-0 הוא שיואמי
@אור-יוסף אז אשמח לדעת אם הוא מומלץ? לקנות אותו או לא?
@שניאור-שמח השאלה שלי בעצם אם זה שווה את הכסף למרות שזה סיני -
@yeh-0 הוא שיואמי
@אור-יוסף אז אשמח לדעת אם הוא מומלץ? לקנות אותו או לא?
@שניאור-שמח השאלה שלי בעצם אם זה שווה את הכסף למרות שזה סיני -
@אור-יוסף היה לבחורה ההיא פעם סייף 10, מקשים לא אמורים להפריע אם יש טאצ', לא כן? בעצם השאלה שלי אם לקנות לה או לא?
מאיפה אתה קנית?@מלכהלה יש טאצ, לקנות או לא אני לא יודע, זה ענין של טעם לפי דעתי הפלאפון סבבה,ותו לא, לגבי קניה קניתי אותו מיבנה בחנות https://www.digisire.co.il/items/6700497-מכשיר-DOOV-R17-PRO-חצי-טאץ-חצי-מקשים-64GB-4GB-RAM- אני ספציפית הלכתי לחנות אבל אפשר להזמין (סתם כך היום אני מחזיר אותו לחנות בגלל באג שהוא לא מתחבר למחשב נ.ב יש גם גירסאות כשרות
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות